mitä tehdä jos on kiinnostunut ja ihastunut ihmisestä ja hän ei ole minusta? tuntuu, että sydän murtuu , neuvokaa mikä avuksi?

Avainsanat: tietoa haluava

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 01.03.2010 - 21:15

Ja jatkoa aiempien lisäksi: unohda koko juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.03.2010 - 20:31

Hae vaikka sauva itsellesi , ennenkuin kenenkään perhettä hajoitat, luulusi että vapaat miehet sinut ottaisi , tissivakoa näkyviin ja siitä se lähtee.Ei naiset yleensä ilman miestä jää, olet varmasti isovikanen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 21:31

Yritä löydä uusi ihastuksen kohde. Jos tämä mies ei ole sinusta kiinnostanut sinusta niin joku toinen varmasti on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 09:17

tunnusta tosiasiat (itsellesi) ja jatka matkaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 12:29

yhdyn vähäviisaan neuvoon. ajattele asiaa tovi, hyväksy se että et ole hälle se oikea ja sillä sipuli. sydänsuruja ei pysty parantamaan kuin itse. ihmesalvaa ei ole tms. kaikki käy ne läpi joskus elämässään - kivuliasta mutta opettavaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.03.2010 - 13:33

Etsi uusi kiinnostuksen kohde.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 20:43

Toivon mukaan löytyy uusi samanlainen kiinostuksenkohde..kun aikaa kuluu..toivossa on hyvä elää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 21:52

Emme vuorta valloita vaan itsemme.Ei kaikkea voi saada.