voinko hakea ihmistä johon olen ihastunut,sanomalehden kautta, vai joudunko minä naurunalaiseksi ja pilkattavaksi hänen silmissään

Avainsanat: kysyvä kysyvä kysyvä tietämätön tietämätön tietämätön kysyvä tietämätön

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.03.2010 - 20:33

Hae vaan , oikein nimellä , saat kyseisen henkilön elämänkin sekaisin. Luultavasti olet lihava lehmä joka sohvalla istuu ja haluaisi toisen naisen miehen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 01.03.2010 - 21:14

Taidat olla sama kyselijä joka jo aiemmin kyselit. Jos sinulla ei ole rohkeutta tehdä suoraa tuttavuutta, niin unohda koko juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 21:34

Mietipä tilannetta niin päin, että hän etsisi sinua sanomalehdessä ja oikein nimelläsi, miltä se tuntuisi. Joku ilmoitus tyyliin "tavattiin silloin siellä ja siellä ja tanssittiin ja pussattiin ja sitten katosit..." ilman mitään nimiä tai tarkkoja tuntomerkkejä menettelee vielä ihan hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.03.2010 - 13:31

Senkun vaan, mutta itse seurauksista vastaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 14:57

Juu..yst.vast.tämän lehden konttuuriin...Nim."poik.mies niin sovittaessa"...;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 20:46

Ei ainakaan nimellä minun mielestä voi alkaa ihmistä kalastamaan..Voi tulla aikamoiset harmit..Nimimerkillä kyllä voi ilmoitella..ja hakea..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 21:40

Ota reippaasti häneen yhteyttä ja juttele asiasta mitä mieltä hän mahtaa olla.Kerro suoraan että ihannoit häntä suunnattomasti . Kyllä hän jotain vastaa.Soittihan minullekkin kerran joku tuntematon ,vaikka olen yhden onnellisen oma ja kolmen lapsen äiti.Minä en tykännyt ollenkaan huonoa ,asiasta. Lopuksi hän pyysi minulta häiritsemisestä anteeksi. Sanoin että ei hän minua ollenkaan häirinnyt. Asiat selvisivät niin ainakin luulen, kun ei ole enään soitellut.