Vaikuttaako alkava autoliikenteen lakko sinun elämääsi?

Avainsanat: lakon vaikutus sinuun

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.03.2010 - 19:02

Kyllä vaikuttaa,kun kuljen linja-autolla paljon..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.03.2010 - 18:51

riippuu siitä kuinka kauan kestää, päivä pari ei mitään, sitten alkaa pikku järjestelyt ja jos kestää niin pitkään että bensasta alkaa olla pula niin sitten menee hankalaksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 19:23

Jos bensapula tulee niin silloin vaikuttaa...autoni ei kulje työmaalle pyhällä hengellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 19:29

Bensatankki puolillaan, tankattava aamusella täyteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 19:42

Ei onneksi. Pääsen töihin ,kauppaan kuin kauppaan, kirjastoon ja vaikka uimahalliin ilman linja-autoa sillä minulla on eto menopeli jota polkupyöräksi kutsutaan ja joka ei lakkoile jollen itse väsähdä kesken matkani tai kyllästy huoltamaan sitä ja se sano näin sopimustaan irti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 19:47

Kaikki palvelut ovat lähellä ja "apostolin" kyydillä pääsee pitkälle.
Näin ei enää työelämän parissa olevalle ei tuota ongelmia.
Toivottavasti saavat sovinnon aikaan kohtuullisessa ajassa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.03.2010 - 21:13

Ei ehkä pahemmin. Pitää käydä tankkaamassa auto ennen sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 23:09

niin kauan kun joko roudaa ruokaa kauppoihin minulla ei ole hätiä mitiä
(kaikkea muuta voin siirtää tuonnemmaksi paitsi syömistä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 23:22

Saapas näkee, niin harvoin olen kyytejä tarvinnut.
Jos kauppa alkaa myydä ei oota menen pilkille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 00:08

Tankki täyteen niin ei vaikuta millään tavalla. Liikkumisen suhteen ok mutta kaupassa saattaa olla ei oota joten täytynee sitten ostaa sitä kun on ilmaista tai korvata jollain muulla eväällä. pilkin joi tietysti laittaa killuu. se on ihan hyvä idea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 02:29

Käytän paikallisliikennettä päivittäin, joten nyt täytyy odottaa, että mies tulee autolla töistä ennen kuin pääsen asioille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 04:08

Pakstin on hyvässä lihassa ja autot tankattuna, joten 1500 kilometriä pääsee ajamaan.
Hätävarana tupaöljyä jatkeeksi.
Talo lämpiää helposti puilla näillä keleillä, joten ei vaikuta mitenkään muutamaan viikkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 09:19

Eipä vaikuta koska en linja-autolla kulje.Mutta kyllä se sit muuten vaikkuttaa tavaran kulkuun kauppoihin ja muuhun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 12:40

Vaikuttaa: Mies on päivät kotona kanssani. :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.03.2010 - 13:29

Ei juuri vaikuta, niin kauan kun tavaraa kaupoissa riittää, eikä niistä lukemani perusteella pulaa tule, ellei porukat ala hamstraamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 15:29

ei vaikuta,
ellei lentsikasta bensiinit lopu kesken matkan ensiviikolla.