Onko himot kaikilla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.03.2010 - 18:09

Himoksella himokkaasti hangilla hiihtelee Herra Huu!!
Huulla himoja hauskoihin harrastuksiin!
Heh heh hee haaveilee Herra Huu.
Himotellaan hulvattomasti herkkuja.

Kysyjän kommentti

näitä lukee ilolla..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.03.2010 - 17:47

Niinhän ne väittää, et hiirelläkin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 18:04

Himoja on niiiin monenlaisia kuin ihmisiäkin, joten varmaan kaikilla on jonkinmoinen himo johonkin. Toisilla makeaan, toisilla suolaiseen, toisilla viinaan, toisilla seksiin, toisilla askeettisuuteen... Varmaan jokaiselta löytyy se himo - johonkin. Himokasta päivää kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 18:13

Kyllä kaikilla himot on, muutenhan olisi moni eläinlaji ihmisistä puhumattakaan kuollut sukupuuttoon jo ajat sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 18:27

Voe että himottaa. Ussein ja vaekka mikä. Justiisa nyt pittää suaha suklaata...sitten ruisleipee ja tuas jottae makkeeta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 20:00

kellä isommat,kelläpinemmät ja kohteitakin on ainakin tuhatta sorttia, mutta eiköhän kaikilta jotain löydy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 20:11

- Oh, miten romanttista, huokaili Liisa, kun Kalle oli pysäyttänyt autonsa metsäaukealle.
- Kuuletko, kuinka sirkat soittavat.
- Sirkat? Kalle hämmästeli. -Eivät ne taida olla sirkkoja. - Se oli vain vetoketju.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.03.2010 - 21:11

Ainakin hiirellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 23:11

aika tylsää olisi jos ei olisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 00:03

Pallaksella vasta yritellään kun Ylläksellä jo.............Eli kuten oli vastauksia niin himoja on monenlaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.03.2010 - 13:23

Ihan varmasti kaikilla jonkinlaiset himot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 15:33

Himot ne on kaikilla (sillä hiirelläkin josta samonta sanoo että himot ne on hiirelläkin) mutta se mihin, missä ja milloin ne kohdistuvat onkin jo sitten eri asia. Kaikkien himot kun ei kohdistu kahden, tai useamman ihmisen suorittamaan voimisteluun öiseen aikaan pedissä vällyjen alla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 20:52

Tottakai jokaisella on himoja..milloin minnekkin....niitä kun on niin paljon..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 12:06

aivan varmasti on.