Jos eläin voi huonosti, hakataan ,unohdetaan tai muuta ,teetkö ilmoituksen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.03.2010 - 17:33

no kyllä aivan varmasti.
ihmisen on huolehdittava ja kohdeltava hyvin eläintä jonka on ottanut vastuulleen.
ja jos ei pysty huolehtimaan, luovuttava eläimestä .

Kysyjän kommentti

ehdottomasti samaa mieltä....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.03.2010 - 17:35

lyhyesti vastaten: mikäli näen tapauksen niin ehdottomasti ilmoitan siitä viranomaisille vaikka en mikään aktivisti olekkaan mutta toki eläimelläkin pitää olla mahdollisuus elämänarvoiseen elämään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 17:46

No aivan varmasti teen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 18:14

Jos tuollaista tietäisin tapahtuvan niin ilman muuta tekisin ilmoituksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 18:57

Kyllä varmasti teen ilmoituksen...Ei eläinten rääkäystä sallita.. Kerran olen tehnyt imoitukesen, mies potki koiraa kaupan ulkopuolella,kun koira haukkui.... mies tuli kaljakassin kanssa kaupasta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 21:05

Ihan takuulla teen ilmoituksen! En edes epäröisi hetkeäkään pohtimaan moista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.03.2010 - 21:10

Kyllä ilmoittaisin poliisille ja eläinsuojeluviranomaisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 02:26

Tuolta löydät lähimmän eläinsuojeluvalvojan www.sey.fi/index.phtml?s=408

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 09:19

en ole joutunut tilanteeseen, mutta jos joutuisin pitäisin asiaan puuttumista (= ilmoituksen tekemistä) moraalisena velvollisuutenani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 09:43

Ilman muuta tekisin ilmoituksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.03.2010 - 13:19

Johan se taitaa olla rikos, jos jättää ilmoittamatta. Ilman muuta ilmoitan eläinten pahoinpitelystä tai heitteillejätöstä, jos se tietooni tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 15:04

Kyllä, ehdottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 16:53

En epäröisi hetkeäkään. Ilmoitan heti, jos huomaan, että joku eläin tai lapsi tai vanhus kärsii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 20:29

no aivan varmasti ilmoitan.se on poliisi asia.