Onko manner-Espanjassa oikeasti yhtään lämmintä talvella? Eli kannattaako lämpöä ja aurinkoa kaipaavan mennä marras-maaliskuussa?

Avainsanat: espanja malaga

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.03.2010 - 16:33

lämpimämpi kuin Suomessa joka tapauksessa.
täällä voit seurata lämpötiloja:
www.wunderground.com/weather...;year=2010

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.03.2010 - 16:47

No ei kyllä mitään hellettä voi odotella, jos sitä nimimerkkisi mukaan kaipaat!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 17:08

Mulla on ystävä Espanjassa . Hän käväisi Suomessa ja sanoi että ilmat on ihan sekaisin joka puolella.Siellä oli satanut lunta ja kylmää .Vaikka ei näin kylmää kun Suomessa.Ihmetteli itsekkin kovasti .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 17:37

Ilmat ovat todellakin olleet sekaisin, mutta muutamia vuosia sitten olin Fuengirolassa marraskuussa ja ihan oli shortsikeli samoin kuvittelisin, että maaliskuullakin pitäisi olla jo aika lämmintä...siis ellei nää maailman säät ole edelleenkin sekaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.03.2010 - 21:09

Olen ollut Malagassa maaliskuulla ja sellaiset rapiat parikymmentä oli silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 00:40

Yleensä mannerespanjalaiset matkustava edullidesti Canarian lämpöön

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 08:50

vaihtelevat, ei mitään takuu lämmintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 20:53

On niin epävarmaa nykyään ilmasto joka puolella..ei teidä missä on todella lämmintä..epävarmaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 23:39

Talvet etelä-Espanjassa saattaa päivällä olla ihan ok,mutta illalla ja yöllä kostean kylmää,lämmityksen lailla on asiat toisin kuin Suomessa.