Miten Penistä saa suurennettua koti konstein??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.03.2010 - 17:42

Ajatuksen voimalla ainakin hetkellisesti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.03.2010 - 15:18

Tietääkseni on jatko-osia hyvinvarustetuissa alan liikkeissä saatavana!
Ja kaikenlaisia lisukkeita.
Ennen vanhat ukot opetti että kanankakalla kun hieroo niin johan kasvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 15:19

no huh huh.
Pituutta ainakin , jos laitat jonkun puntin roikkumaan siihen kiinni ja maan vetovoima hoitaa homman.

eri asia kannattaako.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 15:37

Hyvää jatkoa, ellei oma riitä!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 15:44

leukkauksen avulla sukupuolielimen jatkoa voi lisätä, suosittelisin, harjoitus yhdyntöjä . useat vaimot makaavat suuren lohen tavoin . hiljaa .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 16:03

Mitä ihmisellä ei ole ,haluaa heti sen, mitä on ,haluaa eroon siitä. Ei koko ei näkö vaan kuinka sitä käyttää.Ole huoletta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 16:29

internetin käytetyin peniksenkasvatusopas vuodesta 2003 lähtien:
www.peniksensuurennus.com/?g...3god6CTOdQ

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 17:56

Jaa-a. Eihän se koko, vaan eestakane liike... Sitä sammaa vanhaa, ees taas...
Pittuutta vai paksuutta? Paksuuteen auttais ampparipesä, varmaankin... naiset hoitaa loput haukkumalla pystyyn...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 18:16

Hetkellisesti saat kasvamaan reilustikin, kun hankkiudut jonkun vetävän Lyylin läheisyyteen ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 19:00

Eiköhän se naisen läheisyydestä suurene..jos pääsee kainaloon..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 20:41

Mies meni apteekkiin hieroen käsiään toisiinsa jatkuvasti, apteekkari kysyi häneltä: Käsirasvaako olette vailla? Mies sitten siihen: En, kun viagraa pitäisi saada, venäjältä on katsokaas tulossa bussilastillinen naisia käymään. No, mies sai viagraa ja meni sitten kotiin. Seuraavana päivänä mies meni taas apteekkiin hieroen käsiä toisiinsa, No apteekkari luonnollisesti otti ja kysyi: Lisää viagraako? Mies siihen: ei, nyt kyllä ottaisin sitä käsirasvaa....se bussi ei tullutkaan!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.03.2010 - 21:07

Ei se koko vaan taito. Jos ei sitä osaa käyttää, niin ei koolla silloin ole todellakaan väliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 02:25

Kasvata itsetuntoa ennemmin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 09:30

eikös teillä ole munamankelia?