onko golf vielä ykkösharrastus ja mikä olisi halvin golfseura?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.03.2010 - 12:56

oliskohan tuo nyt ykkösharrastus koskaan ollutkaan, paremminkin sellaisen ökyharrastuksen maineessa

kustannuksiin tietysti vaikuttaa missä päin Suomea seura toimii (ja missä asut), alla tietoja tarjonnasta

www.golf.fi/portal/seurat_ja...at/seurat/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.03.2010 - 14:24

se on skottilaisten lammaspaimenten kehittämä ajanviete. koukkukepillä lampaanpaskoja löivät myyränkoloihin, että sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 16:46

Voi kun en ole ikinä innostunnu golfin peluusta..vaikka kenttä on muutaman sadan metrin päässä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 18:46

Onhan se kai joidenkin mielestä harrastus. Minusta ei!
Kävellä voi muutenkin kuin maila ja pallot kärryissä/laukussa, jota avustaja raahaa perässään.
Juppien ajankulua, kun muuten ei voi lähteä ulkoilemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 19:42

Hyvä harrastus liikuntaa ja ulkoilua kaipaavalle. Tarinat "juppien" ajankulusta eivät todellakaan pidä paikkaansa vaan kyseessä on harrastus joka sopii kaikille ikään ja sukupuoleen katsomatta. Halvinta seuraa on vaikea nimetä, riippuu asuinpaikastasi ja lähimmän kentän/seuran sijainnista, aivan kuten valperi jo edellä kertoikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 20:59

5-7.3.2010 golfmessut,
varmaan siellä saat infoa:
www.golfpiste.com/golf09/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.03.2010 - 13:06

Harvalla se lienee ykkösharrastus. On sen verran kallista lystiä. Golf-seuroja löydät google-haulla esimerkiksi.