Onko teistä kivaa kun sataa taas välillä lunta :-D

Avainsanat: lumisade

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.03.2010 - 12:12

räntäähän tuon pukannut jo muutaman tunnin ja tutkaennusteen mukaan lisää tulee lopun päivää,
saapahan vaihteeksi lapioida kunnon tavaraakin, eikä vain sitä höttöstä pakkaslunta, jota alkuvuosi on siirrelty paikasta toiseen

www.fmi.fi/saa/sadejapi.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.03.2010 - 11:45

On lunta tulvillaa "raikas" talvi sää,
kyllä se joidenkin mieltä piristää!!
Pidän puhtaasta ja valkeasta lumesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 12:06

Aamulla tulla hippas vaan räntää. Sanonnan mukaan maaliskuu maata näyttää, joten hyvää tuo räntä tekee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 12:28

tällee lyhyesti ja ytimekkäästi et KRRR ....manaa , mut jos positiivisesti ajattelee , niin pareen tääkin, kuin jotku tulvat ja myrskyt , niinkus euroopas ja pariisis , jonne ei nyt kyl tee mieli ...vaix usein tekeekin.... mieli taas pariisiin.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 13:35

Lumi riittäisi jo. Ja kun lumi alkaa sulaa, tulee tulvia vuorostaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 13:48

kyllähän tuota vielä sopii pulkan alle, antaa tulla

tulvat aikanaan (jos tulevat) ja syksyllä sitten taas se ikuinen riesa kuolleista lehdistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 16:33

Riti räti rällä tuli talvi räntä.Kivaa on talvi ,antaa lumen tulla kun ei tuu vetenä. Kivaa oli pakkanen ja kauniit valkoise ympärillä.Meillä on katotkin tyhjänä lumista ,sinne mahtuu .Huoli pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 16:54

Nyt ei kyllä enään sada lunta..tulee räntää ja on vasikeli..tänäänkin jokasään-saappaat jalassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.03.2010 - 21:02

Uusi lumihan on vanhan surma - sanotaan. Kunhan ei nyt senttitolkulla tule, niin tulkoon pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 21:38

No ei ole! Tuollaisia märkiä jalkarätin kokoisia lepereitä kun vasten naamaa paiskoo, ei ole yhtään kivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.03.2010 - 13:03

Kivaahan se. Jos ei sataisi, hämmästys olisi ylen suuri. Niin sitä on jo tottunut tuohon ainaiseen lumisateeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 06:32

On kaunista kun sataa lunta. Mutta voisi tälle talvelle jo riittää.