Olympialaisista jäi mieleen, niin mitä?

mitä tapahtuu kun tuli sammuu?

Lisätty: 01.03.2010 - 10:10

www.aijaa.com/v.php?i=5828596.jpg

Lisätty: 01.03.2010 - 14:32

Minulle jäi kun "tulisammui niin salitummui"!

Avainsanat: sali tummuu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.03.2010 - 10:05

Sirkushuvia kansalle!
Tällöin muut tärkeämmät asiat jäävät vähemmälle huomiolle.
Vanha jo roomalaisten käyttämä keino.

Kysyjän kommentti

"sali tummui"

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.03.2010 - 09:39

Ei jäänyt mitään mieleen, en katsonut kertaakaan. Ei ole muuten taidetta eikä kulttuuria... ei lähellekään. Hyvä ehdotus se että urheilukisat siirrettäisiin maksullisille kanaville eli se joka niitä katsoo, myös maksaa. Monta hvyää ohjelmaa jäi kahden viikon aikana pois kisojen takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 10:52

Ei mitään erityistä. En juurikaan seurannut kisoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 11:00

leijonien pronssi ottelu mahtava loppu kiri

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 11:10

Minulle jäi mieleen kiekkoleijonien kokoonpanosta , jotka ovat pelanneet kauan siellä toisella mantereella ja tähän nyt lopettavat , haikeaa se heilläkin on , Teemu Selänne ansaitsisi itselleen jotakin todella hyvää, pitkän uran ja mitalien vuoksi, ei Tarja Halosen kättely konkarille ole riittävä vaikka on saanut puristella monesti. Ja Saku Koivu ansaitsee vielä enemmän huomiota vakavan sairauden voittaneena ja työnsä hyvin hoitanut on sen jälkeen, Sakun isä on minun lapsuuden ystävä, ja isänsä Jukka on innoittajana täällä Turussa hoitanut työtään monelle nuorelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 11:37

ihan oli mielenkiintoiset kisat.
Jääkiekko kiinnosti jonkun verran ja mitali se pronssikin on, hyvä saavutus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 12:20

suomalaisten kauhja parku. mitä hittoa niistä mitaleista vaahdotaan noin tosissaan? pistäisivät urheilijolle kunnon valmiuden harjoitella vuodet ympäriinsä ja tsemppiä!! reilu kisa on tärkeempää. on hienoa että saavutettiin mitaleja - en niiden takia aio murehtua että mitä jäi saamatta. höh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 12:31

no ei mitään muuta ko väsyneet urheileijat , jotka eivät jaksaneet hiihtää , ei kyllä muutakaan urheilua suorittaa ... :( mut toki hopea ja pronsikin on jotain.. kiitokset ja tapautukset heille joille kunnia kuuluu .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 12:35

En paljon ehtinyt seuraamaan, mutta eipä tuolta paljon mitään tullutkaan. Varmasti ne kaikki silti parhaansa yrittivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 16:56

Naisten hiihdot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 16:56

En paljon seurannut olumpialaisia..Tänään katselin loppunäytöken olimpialaisista..oli ihan hienoa katseltavaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 17:02

Niistä jäi mieleen lähinnä se, että mieheni istui kuin tatti, ja katseli tuntitolkulla kisoja. Ei oikein muuta. No tuli muutama mitali. Siinä se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 17:23

Petra Maidigin seikkailut.Miten hän mahtaa jaksella?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 18:36

Se Peetun pronssimitali. Niin suloinen poika ja heti eka olympialaisissaan meni mitalin nappaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 09:45

Mr. Stubin leveä hymy ja kansainvälinen käyttäytyminen on aina eduksi Suomelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.03.2010 - 13:01

Jäihän niistä mieleen vaikka mitä. Mitalit, epäonnistumiset, onnettomuudet, kelit. Mutta tulihan niitä paljon katsottuakin. Turhaan olisin katsonut, jos mitään ei olisi mieleen jäänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 16:27

ei jäänyt kyllä mitään mieleen, koska en seurannut laisinkaan niitä.olin tietokoneella mielummin.