Paljonko Finnmatkoilla on varausmaksu, ei oikein esitteestä käy ilmi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.03.2010 - 08:35

tämä on viimevuotista tietoa, tuskin ovat halventuneet

__

1.1 Maksuehdot
a) Jos matka varataan yli 37 vrk ennen lähtöä:
- Suoritetaan varausmaksu 150 euroa / henkilö 7 vuorokauden kuluessa varauspäivästä, kuitenkin viimeistään 30 vrk ennen lähtöä. Kaukomatkojen varausmaksu on 250 euroa. Tema-kiertomatkojen varausmaksu määräytyy kohteen mukaan. Mikäli matkustaja ei maksa varausmaksua viimeistään eräpäivänä, voidaan matka peruuttaa ilman erillistä ilmoitusta.
- Suoritetaan loppumaksu aina viimeistään 30 vrk ennen lähtöä.
- Maksun voi suorittaa Finnmatkojen internet-sivuilla, pankkitilille, puhelimitse varattaessa luottokortilla tai Finnmatkojen myymälään.

Lähteet:
www.finnmatkat.fi/35940/Matk...tyisehdot/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.03.2010 - 09:07

Varausmaksu on osa matkan hintaa siis harhaanjohtava nimitys. Matkatoimistot toimivat asiakkaiden rahoituksella.
En ole maksanut muuta kuin matkan hinnan kun yleensä lähden heti enkä 15 pvä finnmatkoillekin.
(Eikö tuote yleensä katsota ensin ja makseta vasta sitten jos siitä kannatta mitään maksaa?)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 09:27

Viime vuonna oli 150 e, tästä vuodesta en tiedä. Myös AM on korottanut varausmaksua, ennen oli 100 e, nyt kuuleman mukaan 150 e.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 12:32

kaukomaille on 250 e....... mut kai se on jotenkin kiinni kokonais hinnasta ...en varma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 13:08

150 euroa olen maksanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 16:58

Kyllä taitaa olla 100-200 euroa..