Onko sulla ollut jostain henkilöstä negatiivisia ajatuksia, mutta kun olet tutustunut/tavannut niin olet muuttanut käsityksesi?

Tietysti kysymyksen voisi asettaa toisin päinkin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.03.2010 - 11:04

on käynyt luulin kerran erästä henkilöä hyvin itsekkääksi mutta kun tutustuin niin meistä tuli parhaat ystävät.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.02.2010 - 20:11

Harvemmin se ensivaikutelma pettää - valitettavasti näin on.
Juorupuheisiin en kyllä koskaan usko kyllä henkilö pitää ensin tavata ja ottaa ihan itse selvää minkälainen tapaus on kyseessä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 21:07

Edellinen vastaaja jo kertoi tärkeimmän: harvemmin ensivaikutelma pettää, poikkeuksiakin toki löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 21:13

On aika usein. Ihmiset puhuu palturia niin paljon että puoletkaan ei ole totta.Näistä johtuen ,ennenkuin itseotan selvää.Mikä on ihmisissä vaikka eivät tiedä totuutta niin........Puhuu lööriä.
Se antaa kait jonkinlaista mielihyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 21:37

En muista, että näin olisi käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 21:53

Käännän toisinpäin eli lasteni äidistä.onneksi se riita ym oollee taakse jäänyttä eämää. Lasteni kanssa tulen hyvin toimeen ja onneksi heillä on hyvä isäpuoli!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.02.2010 - 22:16

Kerran on näin päässyt tapahtumaan. Uskoin toisten mustamaalaamiseen, mutta kun tutustuin henkilöön, löysin hyvän ystävän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 22:17

harvemmin, koska aniharvoin tutustun (haluan tutustua) henkilöön josta minulla on kovin negatiivisiä käsityksiä, mutta sitäkin on sattunut olosuhteiden pakosta ja muutaman kerran olen muuttanut käsitykseni ihan kokonaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.02.2010 - 22:33

Aika harvoin joudun perumaan ajatuksiani. Olen aika hyvä ihmistuntija.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 23:28

Kyllä joskus näin on käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 10:02

Ensikeskustelun aikana silmien takaa siintää totuus ja tuo suun "mutruisuus" kertoo paljon!
Kyllä niistä saatu vaikutelma on usein oikea.
Taitaapi olla mennyt vain kerran arvio pieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 10:54

Pari kertaa... Päinvastaisia kokemuksiakin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 12:15

kyllä on semmoista minulle sattunut, olen itse mielessä ajatellut ,että ton kanssa en tule juttuun, mutta kun olen alkanut puhumaan, niin olen huomannut, että hän oli ihan mukava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 12:21

pakko sanoa ettei tule yhtään tapausta mieleen. jos olen heti huomannut etten pidä jostakin - kyllä se hyvin pitkälti pätee vielä tutustumisen jälkeenkin. sen verran saattaa mennä tuo intuitio pieleen että opin sietämään jotakuta ajan myötä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 12:38

olipa kerran pikkuinen tyttö ja pikkuinen poika , tyttö ei voinut sietää sitä poikaa, mutta kun hän sihen tutustui niin kävipä sitten niin , et hän rakastui sydänjuuriaan myöten sihen poikaan , josta tuli hänen suuri ihastus ...ja ensi rakkaus , joka kesti sen hetkisen ..(nyt ystäviä vainen) .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 17:05

Kyllä näin on käynyt..on meinannut että tuollaisen ihmisen kanssa en tulisi juttuun..mutta kun on tutustunut paremmin..en tullut hyvä ystävä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 23:21

no mulla oli vähän negatiivisiä ennakkoajatuksia eräästä poliitikosta, sitten jouduin työasioiden puitteissa tutustumaan häneen lähemmin ja tulin siihen tulokseen että hänhän on kaikesta tietämätön, periaatteeton ja muutenkin täysi nuija

(nimeä en viitsi mainita kun sattuu juuri nyt olemaan istuva ministeri)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 02:22

Elämäntilanteeni sun muun vuoksi tuppaan itse olemaan se ennakkoluulojen kohde. Appiukkoni yrittää jättää minut ulkopuolelle vielä viiden vuoden suhteen jälkeen ihan vaan siksi, että mä olen suomenruotsalainen. Se on aika rankkaa.

Mut on kasvatettu siihen, että kaikki ovat samanarvoisia enkä mä aidosti osaa ajatella mitään ihmisistä, joita mä en sen enempää tunne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 06:34

Ihmistuntemukseni on hyvä. Mutta tunnustan kyllä joskus erehtyneeni.