mitä mieltä olette pilasoitoista? soittaisitteko itse pilasoittoja?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.02.2010 - 22:20

ei ole minun lajini eli en soittaisi

en myöskään ole saanut sellaisia pilasoittoja joita olisin kovin fiksuina osanut pitää

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.02.2010 - 20:03

en soittaisi , se ikä on jo kauan aikaa sitten mennyt ohi.
Joskus tekee mieli kyllä vastata puheluun jotain hassua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 20:13

Enpä ole soittanut mutta saattaisinpa soittaakin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 21:44

Jos ovat fiksusti ja hyvällä maulla tehtyjä, voivat olla hyvinkin hauskaa hupia sekä soittajalle että soiton kohteelle. Itse en ole koskaan soittanut pilasoittoja enkä varmaan soitakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.02.2010 - 22:12

En tietenkään soittaisi pilasoittoja. Olen aikuinen ja järkevä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.02.2010 - 22:31

En itse ole sellaisia saanut, mutta jos sellaisia tulee häiriköintiin asti, niin silloin tekisin asialle jotain. Itse en moisia harrasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 23:28

En pidä niistä tosin ei ole onneksi tullutkaah kuin lapsien satunnaisia hauskuuksia, vanhemmilleni tulee jonkun ihmisen tekstareita. liekö väätä numero vai pilaa. poistavat heti vastaamatta

Lisätty: 28.02.2010 - 23:31

Ei ole tapanani soitella sellaisia

Lähteet:
puhelin + muut maksut> 300€/kk niin turha mitään pilasoittoja edes ajatella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 09:10

Turhanpäiväinen jaarittelu puhelimella on epäsuotavaa, pilasoitotkin kuuluvat ensimmäisenä tähän ryhmään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 11:00

En harrasta pilasoittoja.

Elämän tosiasioissakin on ihan tarpeeksi hyvää ja hauskaa, joskus jopa jotain ikävää....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 11:09

en soittaisi koska se vie muutenkin saldoa ja eikä se välttämättä ole vastaajasta hauskaa vaikka olenkin lapsi en allennu sellaiseen lapselliseen käytökseen vaikka jotkut ystäväni alentuisivatkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 13:17

Tarkoitat varmaan häirintäsoittoja. En suosittele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 13:26

häirintä ja pila ovat varmasti kaksi eri asiaa

pila on yksi huumorin muoto, todella vaikea laji puhelimitse esitettäväksi, en edes yritä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 16:39

En itse soittele kenellekkään turhia tai häirintä soittoja. Enkä myöskään itse niitä saa.Kerran joku känniläin soitti yöllä ja väärään paikkaan. Pyysi anteeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 17:15

Kerran tuli väärään numeroon puhelu..ei ollut pilasoitto..olisi ollut kiinostunnu sitten puhumaan pitempäänkin...mutta lopetin puhelun..
Itse on ole soitelllut pilasoittoja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 06:35

En herra paratkoon soittele. Saan liikaakin häirikkö puheluita.