olenko joutunut naurunalaiseksi, kun olen etsinyt ihastustani lehden kautta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.02.2010 - 21:22

Ennen etsittiin lehtien kautta ihastusta .Moni löysi onnensa Suosikin kautta .On minulle hyvin tuttu lehti josta pidin.Sinne lähetettiin valokuva ja etsittiin ystävää.En minä kylläkään etsinyt. Mutta oma sisko löysi miehensä tämän lehden kautta. Tosin liitto ei kestänyt.Eikä kellekkään tullut mieleen että joutuisi naurunalaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.02.2010 - 20:14

Et ole missään tapauksessa- imartelevaa ja romanttistahan tuo on ihastuksellesi.
Oletko se sinä kenties joka Hesarin kokosivulla satunnaisen daamin perään Helsingin yöstä kuuluttelit?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 21:45

Et ole joutunut naurunalaiseksi. Toivottavasti löydät ihastuksesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 22:00

Sehän on tänäpäiväna ihan normaali keino.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.02.2010 - 22:11

Oletko varma että on ihastuksesi? Joko olette tavanneet? Jos oli mukava ja sopiva, niin mitäpä nauramista siinä kenelläkään olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 22:22

niinhän sitä sanotaan että kaikki keinot ovat sallittuja,
niin sodassa kuin lähitaistelukumppanin etsinnässä,
mitäpä nauramista siinä on, vakavassa asiassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 23:32

Onnea etsintään. Ei minusta mitenkään naurettava keino.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 10:09

Kullan kaivuussa on kaikki keinot sallittuja!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 11:03

Ei siinä ole mitään naurettavaa! Tsemppiä etsintään!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 11:11

tuollaiseessa ei ole aihetta nauruun ja jos hän on sinulle sopiva ja on mahdollista niin kysy hänen numeroaan =).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 19:16

Eihän siinä mitään pahaa ole..kiva kun on rohkeutta laittaa ilmoitus..ja jännintyksellä odottaa vastauksia..onni suosii rohkeaa..