miten näyttää miehelle, että on kiinnostunut hänestä ja haluaisi tutustua häneen paremmin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.03.2010 - 18:41

Meet vaan juttelemaan hänelle. Siinähän se selviää jutustelun kuluessa onko kiinnostunut sinusta. Jos ei ole, niin anna asian olla. Etsi seuraava kiinnostava mies.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.02.2010 - 21:50

Hymyile hänelle, keksi asiaa millä pääset hänen juttusilleen. Rohkaise luonteesi ja pyydä häntä leffaan, kun "sait juuri pari lippua" (tosiasssa käyt sitten itse ostamassa ne liput, mutta tässätapauksessa tällainen pikku filunki sallitaan).
Onnea matkaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.02.2010 - 22:08

Mielestäni tuo on asia, jonka jokainen aikuinen tietää jo luonnostaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.02.2010 - 22:28

Kyllä se käyttäytyminen tulee ihan luonnostaan jos oikeasti on kiinnostunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 23:40

Löysin netistä iskuvinkit. Näyttää olevan molemmille osapuolille. Joku käyttökelpoinenkin tuolta löytyy.

www.iskuvinkit.com/heilavinkit.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 02:15

Eiköhän likat keinot keksi vaikkaa kauniilla silmillään silmänisku

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 03:42

Jätä se varattu mies rauhaan niin kuin olisi jo! www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/28573 Mä jäin isättömäksi kuusivuotiaana, kun isä lähti toisen naisen matkaan. Meitä jäi kolme lasta äidille eikä kukaan ole antanut anteeksi.

Lisätty: 01.03.2010 - 03:48

Voit samaan syssyyn lukea tuon ja miettiä todellisia motiivejasi www.iltasanomat.fi/hyvaolo/s...id=1708961

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 11:12

juttele hänelle mukavista asioista ja hymyile mutta älä kuitenkaan irvistele

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 12:24

jos mahdollista, katso suoraan silmiin, hymyile ja sano että mennäänkö kahveelle / teelle ? voit sanoa myös että haluaisin oppia tuntemaan sinut paremmin. ihastumisen ääneen sanominen on arpapeliä ( mun mielestä ) se on fifty - fifty että meneekö heppu panicue vai onko mielissään.
mutta rohkeesti pyydä juttusille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 16:50

Kyllähän siihen tarvii olla molemmilla se kiinnostus.Ei riitä että olet. Se on eri asia jos toinen ei huomaa sinua. Silloin täytyy jollakin tavoin viestittää, että hei mitä sinulle kuuluu.Kaikki keinot ,mikä parhaiten käy tilanteeseen. Toiset miehet ei tykkää tuppareista.Pitäävät tyrkyttämisenä.Meitä on niin monia.Toiset ei sido itseään pitempään suhteeseen, katsoovat sen taakakseen.Mutta haluuvat kuitenkin toista.