Vastaatko kysymykseen jos ei ole hajuakaan vastauksesta tai asiasta? Eli ihan muuten vain? Jos niin miksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.02.2010 - 19:18

Vastaan vain, jos on haisuukaan ko. kysymyksessä olevasta asiasta ja on muutenkin itseäni kiinnostava, muutenhan jos vastailen niitä näitä, tietämättä asiasta mitään, niin siitä ei ois kysyjälle mitään apua, joka täs Napsus on käsittääkseni se kriteeri..

Lähteet:
www.napsu.fi/vastaukset/ohjeet

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.02.2010 - 18:58

Tässäkään kysymyksessä ei ole hajua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 19:43

yritän ainakin etsiä asiallista vastausta kysyjän asiakysymykseen,
jotkut kysymykset tosin ovat mielipidekysymyksiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 21:51

En vastaa, koska onneksi riittää sellaisiakin kysymyksiä, joista ymmärrän ainakin jonkin verran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 22:03

Vastaan jos on edes pikkusen hajua enemmin kun huushollissani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.02.2010 - 22:07

Ainoastaan jos tiedän asiasta jotain, tai löydän tietoa. Mielipidekysymyksiin tietysti vastaan. Nehän eivät vaadi mitään faktatietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 22:24

enpä tiedä mitä vastaisin jos en ymmärrä/tiedä mitä kysyttiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.02.2010 - 22:27

Yritän välttää sellaisia kyssäreitä joita en ymmärrä tai joista en tiedä mitään tai sitten ne eivät kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 23:43

Pisteiden keruu mielessä tässä vastailen ;0 Ei vaineskaan. Kyllä jotain mielestäni kysymyksestä tiedän vastatessani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 10:19

Vastaan satunnaiseti, mikäli luulen tietäväni.
Onhan napsulaisilla ihmettelemistä, mitä se vastaaja taas sekoilee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 11:20

en silloin vastaa, ja muutenkin valikoidusti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 12:18

en vastaa, jos en tiedä kysymyksen tarkoitusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 12:27

hajujäljen löytäminen tässä lumikaaoksessa on aikamoista urpon tuuria. miksi siis olla oletus että hajua edes löytyy? jos pelkää lemua, on pare pistää sieraimet tukkeen ja siirtyä hyvin tuuleteluille areenoille.
tässä nyt ei ollut mitään järkeä, kuten ei missään monessakaan asiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 12:44

en ainakaan tietoisesti, jos vastaukseni on kysyjän mielestä väärä ja minun taas oikein.. niin omasta mielestäni olen antanut oikeaa tietoa, mut sattuuhan sitä, et itse ei ole aina oikeassa , varsinkaan nuo ihanat sanonnat nois murteis, jois sanonkin ain vain arvaavani ... mut ne ovat kyl niin hauskoja , et niit sais ollakin vaik kuinka paljon.. murteet ovat rikkaus , no taas jos joku kysyy oikein oikkeeaa asiaa ja en siit mitään tiedä, niin en kyl mene toista vääräänkään ohjaamaan ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 17:40

Hajua ei tästä tule ,vastauksesta ja asiasta puhumattakaan.Joten kyllä.Monesti käy niin.
Ihminen on utelias.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 18:47

Riippuu kysymyksestä. Joissain tarvitaan tietoa, toisissa omaa mielipidettä. Jos luulen tietäväni, vastaan ja jos taas mielipidettä kysytään, niin miksipä en vastais. Ja silti huomaan joskus, että vastaukseni on kaikkea muuta höpinää kuin vastaus varsinaiseen kysymykseen... no, näinkin voi käydä...
Joskus ei vaan viitti vastata.... Oikeestaan ois hyvä, jos ei näkis muiden vastauksia, vaan kirjoittelis ihan omiaan välittämättä tai huomioimatta toisten vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 21:03

Jos ei ole minkäälaista hajua..niin en vastaa..