Onko sinulla tuttavia, jotka ovat Chilessä juuri nyt? Jos on,oletko saanut heihin yhteyden eilisen jälkeen?

Avainsanat: chile

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.02.2010 - 22:26

valitettavasti on,
en ole ollut yhteydessä pariin kuukauteen, mutta tosi huolissani siitä huolimatta kun nyt ei tunnu mitään kautta löytyvän ....

Kysyjän kommentti

Toivottavsti sait yhteyden tuttaviisi ja tiedon, että kaikki hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.02.2010 - 17:56

Chileläiseen valokuvaajakaveriini en ole saanut yhteyttä. Ei mitään tietoa, toivottavasti on perheineen turvassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 17:56

ei minun tietääkseni , ja tänään kotiutuu thaimaankin reissulta tytär , jot kaik läheiset ovat kotomaassa turvallisesti onneksi ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 18:25

Näkyy olevan kuollut jo tuttuni: fi.wikipedia.org/wiki/Augusto_Pinochet
muita siitä maasta ei tule mieleeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 20:01

On. Veljentyttäreni on Santiagossa. Ainoa yhteys on Facebookin kautta. Se toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 20:05

ei, mutta Austaraliaan soitimme ja herätiime sukulaiset ja sanoimme että tunnin päästä sinne tulee tsunami.
eivät olleet kuulleet mitään.
oli onneksi turha hälytys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 23:24

työkaveri on, ilmottautui tekstarilla ja kertoi päässeensä säihkähdyksellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 21:06

Ei ollut tuttavia..kyllä kauhun hetket..joilla oli tuttavia silloin Chilessä..se epätietoisuus..