Sotkiko kisat unirytmisi?

Minä nukuin kisaöinäkin hyvin,sillä en katsonut kisoja,kun vain päivällä koostet.

Avainsanat: unirytmi kisat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 28.02.2010 - 10:21

Ei millään tavalla. En ole niin kiinnostunut urheilusta että sen takia valvoisin.

Kysyjän kommentti

Minä en ole vähimmässäkään määrin urheilun ystävä,enkä valvo sen takia:Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.02.2010 - 10:26

Ei sotkenu. Katsoin vain päivällä tulleet koosteet ja ne iltayön lähetykset jotka jaksoin seurata nukahtamatta kesken kaiken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 10:31

Vapaaherrana olo ei sotke unirytmiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 10:49

Kun on poissa työelämästä, mikkään ei juuri sotke unirytmiä jne..
Nukkuu kun nukuttaa, valvoo kun valvottaa, juo kun janottaa, syö kun nälättää jne...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 10:58

Ei sotkeutunut unirytmi, kun työläisen on nukuttava säännöllisesti, että jaksaa töissä ahertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 11:28

Pakko myötää että kyllä näin kävi. Tosin yhtään yötä en jaksanut kokonaan valvoa vaan nukahdin aina jossain välissä ja katsoin vartin jotain luistelua ja taas unta toinen vartti. Viime yönä menin nukkumaan puoliltaöin ja kello herätti Suomen viimeiseen peliin, sen jälkeen vielä sai nukuttua ja varmaan huomenna kisat ovat jo kaukainen ja hieman ikävä muisto sekä rytmi se normaali, säännöllisen epäsäännöllinen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 12:13

Ei pelkoa , kyllä valvon muutenkin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 12:29

ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 12:45

Ei sotkenut. En seuraa urheilua. Kyllähän noi tulokset kuulee uutisissa ja facebookissakin kun kaverit sinne tuloksia ja mietteitään kirjoittavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 14:22

ei ole kisat sotkeneet ollenkaan untani. en ole mitään seurannut ja olen saanut nukkua yöni rauhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 14:29

Minkä unirytmin.
En nukkunut ollenkaan. Mitä nyt pieniä nokosia silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 15:24

Täytyypi sanoa, et jonkin verran häiritti, kun joskus piti yrittää kattoo ees eka erä tai eka kiekka hiihdost, niin johan oli aamulla väsy olo kun töihin piti lähtee, kun 21-22 viimeistään ois pitäny tutumaan mennä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 15:44

Ei sotkenu.En oo hetkeekään valvonu kisojen takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 16:35

Ei sotkenut. Kisoja seurailin lähinnä vain sanomalehdestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 16:52

Ei sotkenut. Katsoin uusintoja ja nukkua voi silloin kun ei ole katsottavaa tai mielenkiintoista lajia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 17:57

en seurannut kisoja niin tiiviisti, että olisi vaikuttanut yö- tai päivärytmiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.02.2010 - 19:32

Valvonut olen kisojen takia, mutta unirytmi oli jo ennestään sekaisin, joten ei haittaa yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 23:53

Ei sotkenut vaikka urheilua tykkäänkin seurata. Koosteet olivat ihan riittävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 21:11

Ei kisat sokeneet yörytmiä..mutta illanveitto viikonloppuna pikkuisen sotki...kyllä huomaa,kun valvoo normaalia enemmän..ja se tanssiminen,kun ei malta lähteä ennen valomerkkiä kotia ravintolasta..