Olenko pehmo?Mielestäni ei pitäisi rynnätä haastattelemaan heti huonon urhelusuorituksen jälkeen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.02.2010 - 08:49

Jotenkin ovat "härnääviä" nuo mediasopulien kysymykset, joten saisvat sönkätä keskenään.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.02.2010 - 10:00

olen laittanut saman merkille.
Muistan kerran viime turnauksen jälkeen karvaan pettymyksen jälkeen heti toimittaja kysyi pelaajalta "Miten analysoit peliä?"

Jos pettymys on pahimmillaan, niin 'analysointi' ei välttämättä onnistu ja ole mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.02.2010 - 10:01

Et ole, sillä olen samaa mieltä kanssasi. Ei pitäisi toimittajien heti mennä lisäämään pökköä pesään.
Ihmisen pitää antaa ensin käsitellä epäonnistuneen suorituksen aiheuttama mielipaha.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 10:16

Työntavät sen mikin kurkkuun, että ei voi edes kunnolla vastata.
Mitä niitä utelemaan.
Haastatelkoot seuraavana päivänä, jolloin ajatuskin kulkenee kirkkaasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 10:32

se tyyli on tosi syvältä, valitettavan yleiseksi vaan tullut

sama tyyli kuin uutisoinnissa yleensäkin on noussut halitsevaksi, kaikki ikävät asiat ja surkeudet pitää kertoa välittömästi, näyttävästi ja mahdollisimman kovaa ja jos vain mahdollista tuoda esiin joku syntipukki vaikkei sellaista olisikaan ....

kenenkähän etu tämäkin on ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 11:35

Et vaan järkevä.
Paras oli varmaan kysymys joka esitettiin Olympiavoittajalle; "meinaatko juhlia?"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 13:46

Paras ilo on se vahingon ilo ,tuli mieleen. Meneevät heti ennenkuin on happee kerinneet saamaan ,suorituksen jälkeen.Ihmettelen kuvauksiakin ,niitä kiinnosta kauheesti jos joku pyllistelee niin sekin pitää kuvata oikein läheltä.Mitään inhimillistä ei enään ole niitten touhuissa,.Kuitenkin takana ääretön suoritus mitä ihmisestä lähtee..Mikki työnnetään nenään tai suuhun .Mainetta maalleen täytyy niittää.
Herrat hehkuttaa missä vika kun eivät pärjää.Ihminen kummallinen olio.Miten kävikään Lahden kisojen jälkeen....................Kiiteltiinkö hiitäjiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 14:52

Urheilutoimittajan huippusuoritus - "No miltä nyt tuntuu" ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 16:39

Ottamatta kantaa oletko perho vai et niin monesti oikein harmittaa urheilijan puolesta, kun hengästyneenä ja väsyneenä pitää heti ruvetaanalysoimaan omaa suoritustaan ja mikämeni pieleen kun ei hyvää sijoitusta tullut. Ja jos ei siinä tilanteessa urheilija ole halukas tai edes pysty kommentoimaan, niin sitten haukutaan tylyksi ja tuppisuuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 17:05

Hanurista koko homma kun kiirehditään kuka saa ensimmäisenä lausunnon.Urheijasta viis veisataan. Mediapelleilyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 18:55

Ihan samaa mieltä minäkin. Törkein näkemäni tapaus: muutama vuosi sitten Kalevan kisoissa pikajuoksijalta katkesi jänne tai jotakin finaalin maaliviivalla. Hän makasi maassa jalkaansa pidellen, kasvoilla tuskan kouristus. Haastattelija kysyi "miltäs nyt tuntuu" ja tunki mikrofonin melkein urheilijan suuhun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.02.2010 - 21:59

Et ole mikään pehmo, mutta se nyt on vaan nykymeno sellaista. Kestetään me katsojat, kun kestävät urheilijatkin moisen typerän käytöksen median taholta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 23:57

Valitettavan huonoa käytöstä. Ei ilmene ainoastaan urheilussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 16:56

Aika inhottavaa tyrkätä mikki melkein suuhun. Vastaa siinä sitten, kun on urheilusta vielä " sekaisin". Saattaa sanoa jotain, mitä ei ihan tarkoita koko kansalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 21:16

Miksi pitää mennä heti haastattelemaan jos menee huonosi..kyllä suorituksen tekijää harmittaa ihan varmasti..kun ei mennyt hyvin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 06:30

Ainahan ei tarvi kommentoida tilannetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 09:54

Ei minustakaan