Mikä saa ihmisen ihastumaan toiseen ihmiseen....noin vaan yllättäen..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.03.2010 - 17:20

Se on selittämätön veto voima.Eipä sitä ole pystynyt kukaan tarkalleen selittämään.Se vaan kuuluu tähän maailman kaikkeuteen.Kait me omilla radoilla (poluilla) kuljetaan ja se ohjaa meitä hyvinkin pitkälle .Mitä siellä sitten vastaan tuleekin.Sitä emme voi tietää.

Kysyjän kommentti

Kiitos..näin on..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.02.2010 - 08:18

Jokin ihmeellinen vetovoima kahden ihmisen välillä...se on kuin sähköä. Sielunkumppanuutta tai mitä ikinä se nyt onkaan. Joskus se vaan kolahtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 08:56

Se vaan on jotain mitä ei voi ymmärtää...ihmisen ei tarvitse olla kaunis,hyvännäköinen tms.vaan yleensä se on joku pieni juttu mihin ihastuu.Esimerkiksi joku erityinen piirre vaikkapa kuoppa leuassa tekee mielestäni naisesta söpön vaikka toisen mielestä se voi olla"kauneusvirhe".Nykyisessä Doriksessani ihastuin pieneen ärrän sorahdukseen hänen puhuessaan...;-).Loppupelissä on luonne tietysti tärkein ja siihenkin voi ihastua!

Lähteet:
Kokemuksia on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.02.2010 - 09:58

Vaikea kysymys. Siinä toisessa on jotakin sillä hetkellä mitä itseltä puuttuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 10:19

Kyllä ihminen on kuin magneetti.
Erimerkkiset navat vetävät toisiaan puoleensa.
Tapahtumien kulku on suoraan verrannollinen kenttien voimakkuuteen!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 10:22

- kemiaa väittävät ... ?

- oikeita vastauksia ja kysymyksiä tulee luonnostaan, enempiä yrittämättä

- ja onhan niillä ulkonäköjutuillakin joku sivurooli siinä asioissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 15:49

jospa se on se parkettien "partavesi"?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 17:06

Sielujen sympatia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 17:14

Jokin kummallinen vetovoima. Toiseen ihmiseen tuntee vetoa jo ensi kohtaamisella, johonkin toiseen ei koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 18:03

ne kemiat uskon mä.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.02.2010 - 19:26

Se on se "jokin", mitä ei osaa selittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 11:23

se on jotain ylimaallisen ihanaa jotain mitä kukaan ei pysty selittämään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 18:54

Kemiaa...

Toisen olemus, käytös, puhe, ihan mikä vaan, mikä miellyttää siinä mielentilassa. Eihän ihastumisia suunnitella, se tulee, noin vaan... Sehän on sitä elämän suolaa, jota meistä jokainen tarvitsee ja kaipaa. Suola on eri ihmisillä erilaista, mutta se ihana hyrinä, mitä esim. siinä ihastumisen aikana tuntee, sitä ei voi toiselle sanoin kuvata ja se tuntuu päästä varpaisiin.. ihanaa... nannaa..
Jos oot saanut kokea (taas) tuon tunteen, ole onnellinen... nautiskele, kieri siinä.... oh la laaa!!!