Sinulla on korissa 10 paria valkoisia ja mustia sukkia. Kuinka monta sukkaa joudut nostamaan sokkona korista saadaksesi parin?

Avainsanat: sukka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.02.2010 - 10:50

miehille riittää kahden sukan nostaminen, naiset ovat niin pikkutarkkoja että haluavat samanväriset sukat pariksi ja joutuvat nostamaan kolme

..... ja kun ajan henkeen kuuluu pyydellä kaikkea anteeksi, niin jospa sitten minäkin .....

Anteeksi asenteellinen ja sukupuolten tasa-arvoa loukkaava vastaukseni, perustuu vain omiin kokemuksiin

Kysyjän kommentti

Näinhän se on!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 27.02.2010 - 22:46

Kolme. Kysyin itse samaa aiemmin. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 08:22

Miehet ja sukat. Kolmea minäkin veikkaan. Miesten sukanpesun jälkeen kaikilta puuttuu pari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 09:11

Ööh kolme???Ej jymmärrä...?Eikö YHDEN parin voi saada kaksi kertaa nostamalla yhden?Kolme..?Niin no jos tuolle keskijalallekin pitää sukka nostaa niin sitten ymmärrän....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 11:52

Omalla kohdallani se oikea pari tulee sieltä ylös varmaan viimeisenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 17:19

Jos sukat ovat muuten keskenään samanlaisia, niin kolme riittää.Mutta jos niissä on monenlaisia raitoja ja kuvioita, ei auta muu kuin käydä koko korillinen lävitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 18:39

Pariin tarvitaan kaksi nostoa, mutta jos haluaa samanväriset niin sitten kolme nostoa