Jumalan 10 käskyä.Oletko rikkonut niistä jonkun?Miksi? Lue lisätietoja!

Kaikki vastaukset ovat luottamuksellisia.En kerro niitä eteenpäin!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.08.2008 - 10:53

Kyllä kaikkia.
Olen ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.08.2008 - 15:18

3. käsky pyhitä lepopäivä - mitä se on?
4. käsky kunnioitan isääni ja äitiäni (aina se ei vaan ole helppoa, jos on känkkäränkkä päällä)

; )

Lähteet:
oma vänkkäräsäärinen noita (vai mikä se oli)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2008 - 20:58

Varmasti kaikkia muita, mutta ihmista en ole tappanut, itikoita kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2008 - 00:55

Kaikkia käskyjä on tullut varmasti rikottua. Ainut käsky, mistä en ole varma, on juuri tuo "älä tapa". Mitähän sillä lopulta tarkoitetaan? Harvempi meistä on henkirikokseen syyllistynytkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2008 - 13:04

Tämän asetuskokoelman sisällön nykytulkintaa en tunne kovinkaan tarkasti, mutta luulisin jossain mielessä syyllistyneeni kaikkeen mahdolliseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2008 - 08:16

jotten valehtelisi niin täytyy tunnustaa, syitä ei lyhyesti selitellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.12.2008 - 09:12

olen rikkonut kaikkia en ole ihmistä tappanut. usko elämäni kautta vahvistunut kun kilvoittelen niiden noudattamista niin niillä on jumalan siunaus. elämäni parantuu mut sehän siinä on mitä jumala on varannut tilalle parempaa. aamen