Onko skootterit "tyttömäisiä"?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.02.2010 - 10:36

Se riippuu jokaisesta itsestään onko skootterit tyttömäisiä vai ei. Ei ne ainakaan automaatisesti tee jätkästä kuin jätkästä leidiä, ei ainakaan minun tuttavapiirissäni ole tehnyt. Vielä toistaiseksi kaikilla tuntemillani skootterikundeilla on miehekkyys tallella ja taitaa pysyäkkin läpi koko heidän elämänsä. Senverran hurjia uroita ne on vaikka ajeleekin skoottereilla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.02.2010 - 19:11

Meidän naapurin tytöllä on sootteri jolla hän ajelee kesä ajan, niinkauan kun keliä riittää.Hänellä on pieni minihame ja pikku kengät,hyvin viehättävästi pukeuttuu. Olkalaukku olalla.Vaaleanpunainen meno peli, muutenkin lämpimät nouren naisen värit.Aina kun näen hänet , menevän menopelin päällä
kaupunkiin ,siinä tulee iloinen ja hyvä olo ,joka kerta.Olen ajatellut itsekseni että enempää ei tyttömäinen voi olla.Ajaja ja menopeli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 19:20

no mitäs tykkäät kun katsot kuvat ?

rajavartija.blogspot.com/sea...abel/vespa

Roomassa skootterilla huristeli niin ukot kuin akatkin, iästä riippumatta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 19:35

Missä mielessä tyttömäisiä? Samalla tavallahan noilla huristelevat pojat ja tytöt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 20:01

Jo 60-luvulla Mod nuoret ajelivat skoottereilla. Nykyisin se on tyttöjen sekä poikien kulkuneuvo. Mopot alkaa olla jo taaksejääneitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.02.2010 - 22:52

Pieniä ja siroja sekä sieviähän ne ovat, ja siksi ehkä enemmän tyttöjen suosiossa. Mutta voihan pojatkin niillä ajella jos vain kehtaavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 03:46

Moottoripyörä on moottoripyörä, skootteripyörä on lälläripyörä.........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 10:54

"Moottoripyörä on moottoripyörä skootteri on lälläripyörä! Namusia naisia katsastan moottoripyörällä ratsastan"

näinhän sitä joku on väittänyt, ei pidä uskoa kaikkea mitä väitetään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 12:10

Eipä niitä perinteisiä mopoja enää tahdo mistään saada.
PV Suzuki ja Raisu alkaa olemaan historiaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 12:44

skootteri on tyttöjen menopeli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 17:48

Onhan niistä monet aika tyttömäisiä mutta kyllä löytyy sporttisempiankin malleja, jotka kelpaavat varmasti pojillekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 06:31

Eivät ole, kyllä pojatkin niillä huristelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 21:17

kyllä ne minun mielestäni ovat, vaikka en ole koskaan skootterilla ajanut.