Siis niin himottaa kysyä martta-aiheinen kysymys...mitä laitatte ruuaksi tänään?

Avainsanat: lauantai menu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 27.02.2010 - 13:17

Annoit näemmä himollesi vallan. =D Jaa - a, tuota samaa pohdin minäkin. Taidan olla niin laiskalla päällä tänään, että jatkan eilistä muusia ja teen sille kaveriksi ihan tuikitavallisen makkarakastikkeen jonka höystän kunnolla sipulilla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.02.2010 - 13:47

Päivällä närkitty jämiä..kun illasta vasta kunnon ruoka ravintolassa..syön joko Pekonikuhaa..tai Aurajuutoboileria..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 14:09

Laitoin lohikiusausta. Eli tikuiksi vuoltuja perunoita, suolalohta, sipulia, mausteita ja ruokakermaa uunivuoassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.02.2010 - 14:20

Ei mitään käsitystä asiasta vielä tähän aikaan. Jotain löytynee kaapista. Pinaattikeitto voisi olla paikallaan. Sitä on pakastimessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 14:28

Tänään teen pikaisen padan. Olen lähdössä rientoihin kauas, kauas....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 14:36

Olen syönyt jo sikanautaa. Siis olen sikanauta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 14:59

Tunti sitten tuli kaupast ja siellä kierrellessäni kuuntelin itseäni + kaupan tarjottavaa (silmänruokaa) ja päädyin seuraavaan; Tänään kuivamaustettuja broilerinkopia uunissa ja lohkoperunoita, huomiseks suunnittelin tekeväni makaronilaatikkoa, jauhelihakastiketta ja keitettyi perunoit... eiköhän nälkä lähe näillä, vai kasvaako syödessä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 16:11

Himoittiin matikkasoppaa,ja ah niin hyvää oli saunan jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 19:08

Kotoisan hernekeiton kiehautin liikuntapäivän kunniaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 20:09

Meillä oli sitten teerimäen kanssa samanlaiset ateriat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 12:19

Kyllä laatikko on uunissa , mutta kasvis sellainen, on paaston aika!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 12:20

Lauantaina oli kasviswokkia perunasuikaleilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 18:13

nyt jo syötiin pottui, lihapullia , sienisoosii ja salaattia ..