Miten lauantaisi sujuu? Onko hyvä ulkoilusää?

Mukavaa päivän jatkoa kaikille. Mie heräilen tässä yövuoron jäljiltä. Kummallista, kun ei ole pakkasta kuin -5. Ihanaa se oikeasti on. Siementilaukseni tuli eilen ja tässä vaan hipelöin siemenpusseja.....

Avainsanat: lauantai vapaa harrastus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.02.2010 - 13:55

+/-0 säätila. pari lenkkiä Fiina-koiran kanssa heitetty.

krassin sun muut siemenet kaupasta hommattu jo aikapäiviä sitten.
siemenpusseja minäkin tässä vaan hipelöitsin .....

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 27.02.2010 - 13:15

Huomenta sinullekin, toivottavasti nukuit hyvin työrupeaman jälkeen.
Täällä on pilvinen, mutta liki nollaa oleva keli. Onneksi ehdimme pudottaa nuo lumet katolta. Naapuri näkyi olevan tänään samalla asialla. Voi ressukkaa, kolalla yrittää kuljettaa niitä nyt sitten ikkunan edestä pois.
Yritän pitää itseni aisoissa ja jättää siemenet kauppaan. Jos sitten keväämmällä tilaisin lisää ruusuja. Mutta sisäkukat odottavat kyllä uusia multia jo ihan malttamattomana. Kurkottelevat itseään niin anovan näköisenä aurinkoa kohti, että selvästi joku puutostauti niillä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 13:32

Aamun työkeikka on tehty..ja hiuset samalla reisulla krimmattu...kävin kampaajalla siis..olen tosi tyytväinen kampaajan kädetyöhön.Kyllä voi nyt hyvällä mielellä lähteä.... ravintolaan teatteriesitystä katsomaan(Kirkan Lahje)..Kun pääsee vielä oman rakkaan tyttären ja tyttärentytön kanssa..Ruokailu esityksen jälkeen... meininki jäädä jatkoille..jos kävis säkä..että pääsis tanssilattialle pyörähtämään...
Ihana ilta taas 3:mestaan..ei olla koskaan petytty yhteisiin rientoihin...

Lisätty: 27.02.2010 - 13:50

Ulkoilusää olisi hyvä..+2..eli ihan suojaa..mutta en tänään enää ulkoile..muuta kun ravintolaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.02.2010 - 14:18

Oikein hyvin sujuu lauantai, enkä hipelöi siemenpusseja. ;-)
Sää on hyvä, jos vaan tuonne ulos viitsisi lähteä. Enpä taida tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 14:29

Oikein kaunis on ilma, ei pyrytä eikä sada tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 16:07

Hieman utuinen, mutta happirikas ilma.
Asteen verran plussan puolella ja liukasta.
Tykkylumet putoilevat puista.
Ei hassumpaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 16:50

Päivä on sujunut mainiosti. Sää on pilvisen harmaa ja vettä tihuttaa aika ajoin, lämpötila nollan vaiheilla. Kaiken kaikkiaan hieno ulkoiluilma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 17:18

iltapäivä lämpötilat ovat nousseet ,nykyisin vaihtelee +35,,,,,+40 välillä,pikkulinnutkin istuu iltapäivisin puussa varjon puolella ja rannalla on paljon punaisia turisteja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 19:11

Sohjoista, sumuista ja sataa tihuuttelee, mutta ihanan happirikas ilma. Ihan passeli keli ulkoilla vaikka mieluummin liikkuisin aurinkoisissa maisemissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 19:45

Ulkona on oltu lumia pudottamassa. Koko talvi menee lunta luodessa.Ei ole pitkiin aikoihin ollut lunta samalla tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 12:23

Oli hyvä ulkoiluilma (pyöräily). Ensimmäinen kerta tänä vuonna kun ei palellut lainkaan.