Jäkis ei sitten tuonut jättipottia, mutta tuleeko huominen? www.youtube.com/watch?v=vVl6Q0-HQyo

Ei kuolla pois, vaan odotetaan huomista pronssia.
Muut lienevät jo nukkumassa?

Lisätty: 07.03.2010 - 22:57

Pronssi tuli, vaikka monet olivat pessimistisiä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.02.2010 - 10:26

Huominen tulee ja jäädään odottamaan innolla pronssia tai ainakin ottelua. Olihan se eilinen tulos lievä pettymys, mutta niiltä ei urheilussa säästy. Rinta rottingilla kohti uusia nöyryytyksiä. Ja kokonaisuus huomioiden Suomi on pärjännyt hyvin - onhan sieltä monta kiekkoilun suurmaata pudonnut pois. Hyvä Suomi! Ja tää ei ollut sarkasmia.

Kysyjän kommentti

Sinä olit ainoa, joka jaksoi uskoa siihen pronssiin. =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.02.2010 - 04:27

Suurmäen kisan tuulen tyystin sotkeman mäkiosuuden jälkeen mies mietti jo paikkaa, mihin suuntaa yhdistetyn olympiakoitokset päättävän hiihto-osuuden jälkeen.

- Taidan lähteä Kuubaan, kuului lopulta arvio.

Ainakin huummori ei ole vielä karannut käsistä.......on koeteltu olympiakisoissa, mutta huumori ei ole vielä täysin kadonnut.

Kuubassa ei mäkeä hypätä eikä hiihtoja hiihdellä, hyvä ehkä niin Savolaisen hermojen kannalta. Sen verran pelleilyksi mäkiosuus torstaina meni .......

Koivuranta olisi lähtenyt puoliltaöin Suomen aikaa alkavaan hiihtoon yli neljä minuuttia kärkeä jäljessä, jos olisi hiihtänyt tai lähtenyt suoraan sinne........Kuubaan.

Puolalainen lehti on julkaissut vahingossa kuvan Pedobear-karhusta Vancouverin olympialaisten maskotteja käsittelevän juttunsa yhteydessä........valitettavasti.....

Brittilehti Telegraphin mukaan Gazeta Olsztynska -lehti näyttää Pedobearin ryhmäkuvassa virallisten maskottien Quatchin, Sumin, Migan ja Mukmukin....ja......... rinnalla.

Pedobear on tunnettu netti-ilmiö, jonka 4chan-nettisivuston käyttäjät loivat pilkatakseen pedofiileja.

Netin käyttäjät ovat sittemmin alkaneet liittää karhua muihin netistä löytyviin kuviin kisatakseen älyttömimmistä kuvayhdistelmistä myös Vancouverin olympialaisten yhteydessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 06:04

luulen vaan tän pelin jälkeen ,et vastustajalla on molari ja suomella maalis imuri taaskin.....jot mitallitta taas jäädään....:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.02.2010 - 11:39

Jäkis jääköön omaan arvoonsa minun puolestani, mutta Sotavalta saisi jälleen palata laulumarkkinoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 13:16

Naisten 30 km lienee ainoa, jossa on jäljellä jotain mahdollisuuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 13:56

Olen samaa mieltä..että naiset taitaa olla ainoa Suomen toivo..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.02.2010 - 14:08

Hohhoijjaaa, kyllä ne on kuulkaas nyt mitalit saatu, ja turha haikailla lisää. Nämä kisat nyt kaikkiaan menivät miten menivät. Saisi jäädä meidän edustajat kotiin seuraavissa kisoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 15:15

Eiköhän tyydytä nauttimaan 50 vuoden takaisesta viimeisestä suomalaisten saavuttamasta 50 km n hiihdon olymiakullasta.
www.olympic.org/en/content/O...ion/?Tab=1
Olen päässyt hypistelemään kyseistä kultamitalia kourassani jo liki 50 v sitten naapurini tultua ison veden takaa kisoisata kotiin.
www.hiihtoliitto.fi/?x13232=32019

Lisätty: 27.02.2010 - 16:05

www.aijaa.com/v.php?i=5818587.jpg