Oletko kokeillut lumikenkiä? Tai oletko koskaan laittanut sellaisia jalkaasi, onkohan niillä hyvä tarpoa hangessa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.02.2010 - 21:07

onhan niitä muutamaan otteeseen tullut käytettyä

tekniikka laji,
jos vaan pistät jalkaasi ja lähdet harppomaan, ei tule mitään,
pitää ensin ihan rauhassa harjoitella kuinka se askel on otettava

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.02.2010 - 21:03

Olen vuokrannut viikonloppua varten lapsenlapsille (8 €/pari), kun mennään mökille pulkkamäkeen.
Ennen en ole kokeillut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 21:06

En ole kokeillut..on kyllä varmaan aika rankat jaloissa..jos vaikka tulisi tilaisuus,joskus kokeilla..olisi aika mielenkiitoista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 21:21

Peesaan vv:n vastausta. Lörps ja lörps, kun ei osaa ja viuh ja viuh, sit kun osaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 21:24

Ostin ihan omaksi. Hyvä näillä on hangessa tarpoa, mutta vaatii kyllä myös jonkin verran kuntoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 22:25

meillä on molemmilla , mut ihan vähäsen olen niil kävellyt , nyt ovat kyl omiaan, kun tuota luntakin on hartioihin asti .. pitääkin koklata joku päivä...tai sit ei .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 22:59

Olen kävellytkin niillä, kun ensin harjoittelin pihamaalla. Kiva niillä on mennä...naurattaa kovasti välleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2010 - 23:00

En ole tullut tilaisuutta kokeilla, ja epäilen ettei tulekaan. Olisi varmaan kiva kokemus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 05:51

Toki tiedän, että se ei ole minun haluistani kiinni. Sen luonto tekee minkä ilmastonmuutos säätää. Siinä ei pienen Americanon murinat auta. Ei sitä lunta niin paljon tarvittaisi; ihan vain parikymmentä senttiä. Sen verran, että suksilla ja lumikengillä voisi kulkea maita ja mantuja. Silloin voisi tarkkailla luonnon kulkua ja vaikka jäljittää vanhaan malliin jänistä. Ja kyllä se menoa myös helpottaisi. Kaikesta muusta hyvästä puhumattakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 10:43

Eipä ole ollut mahdollista kävellä lumikengillä. Nyt kylläkin alkaa olla kumisaappaat parempi vaihtoehto, sillä lumet alkavat sulaa ja loskaa on joka nurkka täynnä, eikä viemärit kohta jaksa enään vetää niinkuin pitäisi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.02.2010 - 11:35

Sen mitä olen niillä kävelyä telkkarista nähnyt, kertoo sen ettei ole minun lajini. Minähän vähänläntänä eukkosena olisin turvallani heti välittömästi jos hiemankin hievahtaisin eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 12:29

Hieman sama kuin kävelisit minisuksilla, tosin kantavuus vaan parempi mutta periaate sama.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 17:28

Kerran olen jalassani niitä pidellyt ja tuolloin oli kyse päiväkotilasten vanhemmille järjestetystä viestikävelystä, joka lumikengät jalassa tehtiin. Aikamoista ankankävelyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 12:40

en ole itse kokeillut lumikenkiä,mutta olen kuullut , että kiva harrastus se on.eikä kallimmasta päästä. aika halvalla pääsee.