Osaa ne naisetkin, Kanadan jäkis naiset ryyppäsivät ja sekoilivat jäällä. Herättääkö millaisia ajatuksia?

Lisätty: 26.02.2010 - 21:02

Kanadan kultajoukkue ryyppäsi ja sekoili jäällä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.02.2010 - 21:10

no kysymyshän on tästä

www.mtv3.fi/urheilu/olympial...02/1066330

sukupuolien tasa-arvossa on taas edistytty, tosin vähän väärässä kohtaa

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.02.2010 - 20:56

En ymmärrä mistä on kysymys?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 21:04

En ole aikaisemmin kuulut koko asiasta..osaa näköjään naisetkin sekoilla voitosta sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 21:23

Saahan sitä juhlia, mutta olisihan se kiva, jos nuo tietyt tempaukset pidettäis ihan vaan omassa pienessä piirissä. Julkisuuteen ei tartte kaikkea esitellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 21:29

Alkoholi ja urheilu eivät kuulu yhteen, vaikka kuulemma urheilupiireissä paljon käytetäänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2010 - 21:37

Harkitsematon teko Kanadan naisilta. Ei sovi urheilun yhteyteen tuollainen käytös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 05:30

Voiko jäniksen naamassa olla purjelentokonekenttä? Liikaa rusinoita ja kokista pistää vähän sukat sykkyrälle.....eli naiset on kivoja leikkitovereita kunnes kaikki sortuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 09:12

So what!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 10:46

Kas ne ovat jotain erikoisia, aivan normaaliahan tuo taitaa olla noissa piireissä, kun voitetaan ja ollaan parhaita ja kauneimpia!
Antakaa heidän sikailla rauhassa, huomenna on taas arki edessä ja uudet haasteet!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.02.2010 - 11:33

Tavallisia ihmisiä nuo jääkiekkonaisetkin ovat. Totta kai sitä voi juhlistaa voittoaan, mutta mieluummin sivistyneesti neljän seinän sisällä.