Onko raskas viikko takana, levähdätkö vai lähdetkö viikonlopun rientoihin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.02.2010 - 20:57

Ei ole raskas viikko vielä takanapäin..aamulla työkeikka..ja senjälkeen trimmataan hiukset juhlakuntoon..
Tämä mummeli lähtee huomen illalla vähän rientoihin..tyttären ja tyttären-tytön kanssa..Vietämme teatteri ja ravintolaillan..nautimme hyvätä ruuasta..ja jos juku tulisi hakemaaan parketille. ans katoo miten likkojen käy...miten hauskaa tulee olemaan..sitä ei vielä tiedä..
Todella ihanaa lähteä porukalla 3:messa polvessa...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.02.2010 - 20:55

just sain väsättyä viikonlopun eväät .. nyt pien napantari , eli yömyssy , sit nukkuu jot huomenis jaksaa ulkoilla ... jot aamusta lähdetään tupa-autolla pilkkiin.. no itse ehkä katselen ja ulkoilen.. lupaskin viel pilvipoutaa , mut jotenkaan en usko vaan olen aika varma , et lunta lunta tulee taassen.. mut eisekään ulkoiluu tiettykään haittaa ja sit koht jos hetken katsois pelii ja sihen sit nukahtais , no jos peli jännä niin ei kyl nuhkahda :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 20:55

Ei normaalia rankempi näin eläkeläiselle, mitä makkaransyönnin aiheuttama päänsärky oli.
Sunnuntaina lastenlasten kanssa mökille pulkkamäkeen, makkaralle, saunaan ja avantoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 21:06

Jotensakin raskas työviikko takana, joten en rientoihin lähe (harvoin muutoinkaan), naisten pujottelun katoin ja yritän sinnitellä veil jääkiekkomatsinkin... siinä se levähdys ja ajatusten nollaus, lapsenlapset yökylässä, joten varmaan aikanen herätys ja aamupalan laitto:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 21:30

Tulin juuri jumpasta ja aion löhöillä illan kotona katsellen tämän päivän Emmerdalen jaksot. Ja syön tietty suklaata.... noh, aika hyvällä omalla tunnolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2010 - 21:32

Viikko poikkesi muista viikoista aika tavalla, raskas ei kuitenkaan ollut, mutta rientoihin en lähde koskaan. Kotona pysyn ja rentoudun täällä omalla tavallani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 21:46

On ihan työntäyteinen viikko ollut ja juuri tässä aloitan yövuoron joten makeita unia teille muille sekä valvoville hauskaa illan jatkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 00:03

raskas tai ei, mutta kyllä on viikonloppu täynnä rientoja, napsuttelutkin jäävät yön pimeimmille hetkille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 05:15

Rytkänjäljet on verrattavissa rientoihin, joista ei kärsi puhua päivänvalossa ;)
... Keräätkö vitsejä piirongin laatikkoon ja toisinaan hämmennät niitä ja
valitset .... Tarkoittaako se sitä että meinaat rytkänjäljille viikonloppuna?

Tänään ja huomenna on eilisen tapaan mitä ihanin päivä, lämpötila on taatusti lähempänä kolmea- kuin kahtakymmentä miinusastetta. Eilen käytiin iltapäivällä poikani ja Laran......siis mun tytökaverini ( sanoo muuten raapaisten reittäni....mau ......mur nauskis ) kanssa kävelyllä puistossa,,,,,,,,, paljon oli porukkaa viettämässä päivää auringossa ;

Tänään laitetaan yhdessä ruokaa ;0)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.02.2010 - 11:30

Levähdin kotona laulua hoilaten ja jalkaani vispaten.