Kumpi on sulle mieleen perjantai pullo vai pulla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.02.2010 - 17:28

en ole pullan enkä kyllä perjantaipullonkaan ystävä.
harvemmin tulee brenkkua maisteltua,
ja taas ei tänäänkään kumpaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.02.2010 - 17:26

just mietin , et söiskös pullan vai munkin.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 17:28

Tein mustikkapullia ja juuri äsken söimme. Eipä tullut pullo mieleen, kun pitää yövuoroon lähteä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.02.2010 - 17:29

Perinteitä pitää vaalia, mutta voi hyvänen aika kun en syö sitä pullaa kuin erittäin harvoin. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 17:38

Jos valita saaniin omatekemä pulla.On se niin hyvää ,että.En himoitse tuota pulloa ollenkaan mutta jos siinä on omatekemää mehua marjoista .Asia on aivan toinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 18:06

Kyllä pulla on ainakin tänäperjantaina mielessä...joskus harvoin voi olla pullon paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 18:18

Perjantai-pullan valitsen noista vaihtoehdoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 18:52

Lämmin pulla ja kylmä maito on ohitsepääsemätön tarjous!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2010 - 18:59

Ei kumpikaan. En juo viinaa enkä syö pullaa. Mutta pullan ottaisin jos valita pitäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 19:20

minä ottaisin kiitos ton pullan kyllä mielummin ja jättäisin pullon pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 19:54

Nyt tekee mieli makeaa, niin pulla on paikallaan. Jätetään se pullo vaikka huomiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 20:27

pullo silloin kun pullon aika, olipa sitten perjantai tai joku muu päivä

pullansyönti taitaa jäädä muutamaan kertaan vuodessa ihan vapaaehtoisesti, ei siihenkään mitään aatteellisia tai periaatteellisia syitä ole, mä vaan syön mieluummin vaikka omenan silloin kun muut sitä pullaa mussuttavat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 20:32

Ennemmin sillivoileipä kuin pulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 20:56

Pullaa ei tee mieli, mutta pullan valitsen näistä vaihtoehdoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 21:00

Pulla tietysti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 21:19

Pullosta silloin kun siltä tuntuu. Pulla on joskus ihan yhtä hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 21:44

Ei ole mieleen perjantai- tai muukaan viikonpäiväpullo. Omatekemää pullaa syön mielelläni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 01:58

Lähes samoilla sanoilla kysyttiin juuri jokunen viikko sitten.
En käytä alkoholia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 10:55

No mulle ei oikein sovi kumpikaan, mutta voisin vesilasillisen juoda tai kupillisen hyvää teetä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 13:19

Ei kumpikaan. Pullaa en syö enkä pullosta juo. Perjantaipullo oli jo "tapetilla" jokin aina sitten, muistaakseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 13:24

pulla on pannassa,
joskus olen miettinyt millainenhan olisi Pitkäperjantaipullo (olisiko se pitkä perjantaipullo)