Matkakohteena Malaga vko:lla 11. Mitä kokemuksia ko paikasta ?

Ensin oli suunnitelmissa Madeira, mutta mennäänkin Malagaan. Majoitus jo varattu, nyt vain etsimään edullista lentoa =)

Avainsanat: malaga

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.02.2010 - 22:30

Jos aikaa on, niin Malagasta pääsee näppärästi hienoilla junilla eteläänpäin, muille "lomarannikoille" käymään. Malagan lentokenttä, Torremolinos, Benalmadena ja muistakseni Fuengirolan keskustaan saakka. Suosittelen illanvietttoa Torremolinoksen viihtyisässä vanhassa keskustassa.
Mutkien kautta vaikka Granadaan, jossa Alhambran linna ja Sierra Nevadan vuoristo.
Malaga www.andalucia.org/destinos/p...as/malaga/
Andalusia www.andalucia.org/destinos/

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.02.2010 - 21:31

Ohessa tietoa Malagan säästä ja muustakin.

www.napsu.fi/matkailu/maailman-saa/618

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 21:48

Malagan matkastani on jo 30-vuotta, kohde on voinut hiukan muuttua ;). Espanjassa käyn vuosittain; jostain syystä en vain ole Malagaan tullut lähteneeksi.

Napsun lisäksi toinenkin linkki Malagan matkallesi:

www.pallontallaajat.net/pt2/....php?id=11

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 09:34

Puoliso oli parin muun henkilön kanssa malagan kaupungissa tammikuussa. Ei kovasti kehunut mutta ei suuria moitteitakaan. Alkuperäisyys on tietysti suurin valtti, asuivat jonkun suomalaisen omistamassa isossa huoneistossa keskellä kaupunkia. Sieltä voi lähetä tutkimaan ympäristöä autoillen, olivat nähneet turistirannikon ja vähän muutakin.