Olisitko mielummin 10 kg alipainoinen vai 10 kg ylipainoinen ? ( perustele valintasi )

Avainsanat: ali vai yli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.02.2010 - 16:25

jos se 10 kg oli lihaksia, niin sitten yli.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 26.02.2010 - 17:26

Olen ollut aina 10 kg:a alipainoinen. Sitten sai sitä painoa reilusti lisää ja olin ylipainoinen samanverran. Laihdutin ja nyt olen normaalipainoinen, vaikka oman mittapuuni mukaan olen edelleenkin ylipainoinen. Eli sen 10 kg:a. Mutta nyt on hyvä olla - normaalipainoisena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 17:30

normaalipainoinen.
pentuna olin ruipelo,
painoindeksi on ollut kohdallaan aikuiselämäni aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 17:50

Olin 50 asti melkein ali kun yli painoinen.Luulin jo etten ikinä saa painoa muuttumaan.Mutta tulinkin 5kg ylipainoiseksi. Välillä hillitsen syömistäni ja jätän pullat ja kahvin pois.liikkumistani lisäten.Ja saankin pois itsehillinnällä.Nuorempana se olisi ollut kova juttu lihota .Piti näyttää upeelta miehelleni.
Se tuntui tuolla tunnepuolella sellaiselta.Rakkauskin tuntui paremmalta kun oli sutjakassa kunnossa.
Nyt taasen on lihoomisen myötä tulleet terveys asiat kuviohin jotka vaikuttaa asiaan pikälti.Laihana paleli kovast ,lihavampana hikoilee kuumuutta.Energia lämmittää .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 18:23

Ei ole kumpikaan hyvä..kun olin alipainoinen..koski kovat tuolit,kun istui...piti olla pehmustettu tuoli...Ylipainoakin joskus ollut nuorempana....sitten tuli ihana olo kun paino tippui 15kg..
Tällähetkellä on ihannepaino...minne olen todella tyytyväinen..kun saa vaan pysymään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 18:51

Alipaino arvelluttaa!
Ylipaino yllättää!
Ei taida olla kumpikaan hyvä!
Mikäli pakko valita niin yli!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2010 - 18:57

Jos pakko valita niin olisin mieluummin alipainoinen, koska ylipainoinen olen ollut niin kauan, että polvet ja lonkat kipeytyivät liikkuessa. Vielä olisi laihdutettavaa, että pääsisi siihen normaalipainoon. Noin viidestä kilosta kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 19:59

Pitää minunkin se alipaino valita. Vaikka se ei ole sen parempi kuin ylipainokaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 20:58

Olisin mielelläni tuon alipainon kannalla. Olen ollut koko nuoruusiän ylipainoinen. Laihduttaa pitäisi vaan puuttuu tsemppi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 21:56

Taitaa minunkin vaakani kallistua sille alipainon puolelle. Noin 40 veeksi sai syödä mitä halusi, mutta sitten alkoi kilot karttumaan ja tällä hetkellä on tuo 10 kg yli tai siis se minkä painoinen haluaisin olla. Kovin on vaikeaa kilojen karistelu. Jumppaan ja liikun todella paljon, mutta olen auttamaton herkkupeppu ja suklaata täytyy saada silloin tällöin. Tänään on tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 00:10

reilut 10 % suuntaan tai toiseen on yleensä vähän liikaa ja pitäis ainakin vähän korjata,
jotenkin tuntuu että sitä alipainoa olisi helpompi säätää oikeaan suuntaan, siis sitä sitten mieluummin

(anoreksia on asia erikseen)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 17:35

Ei ole väliä onko ylipainoinen vai alipainoinen kunhan on tasa-painoinen, sanoi Juice Leskinen aikoinaan. Mutta itse olisin noista kahdesta vaihtoehdosta mieluummin alipainoinen ja olen joskus ollutkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 09:22

Ei kumpaakaan, vaan normaalipainoinen jota olen nyt.
Sekä anorexia että bulimia ovat sairauksia ja jatkuva syöminen kertoo jostain häiriöstä aina.
Oli kyse suuresta ali- tai ylipainosta, 10 kg on huomattava poikkeama.