Kummasta olisi sinulle vaikeampi luopua, suklaasta vai sipulista ?

Avainsanat: suklaa sipuli luopuminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 26.02.2010 - 17:23

Sipulista. Itku tulee jo sitä kuoriessa, vaikken ole vielä ehtinyt sitä paloittelemaan hävitettäväksi ruuan joukkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.02.2010 - 16:38

No ehkä sipulista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 17:21

Suklaasta koska en käytä sitä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 17:30

Sipulista voisin luopua, mutta suklaasta en koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 17:58

Kyllhän se olisi sipuli. Se on paljon terveelisempää kuin sukulaati. Vaikka onkin makeaa.
Olen ennenkin sanonut että sipuli on antioksidantti.Joittenkin vatsa vaan ei kestä sipulia.Mutta on minun suosikki 1.ruokaa laittaessa. Ennen tein ihanaa sipulipiirakkaa.Se oli teen kanssa hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 18:28

Kyllä sipulista ihan ehdottomasti olisi tosi vaikea luopua..kun lykkään sitä kaikkiin mahdollisiin paikkoihin...sipuli antaa ruualle täyteläisyyttä ja makua..nam..nam..paistetut sipulirenkaat..tulee ihan vesi kielelle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 18:42

muutaman kerran jo kerkesin ohittamaan tämänkin kysymyksen,
lukihäröisenä jäin sitä ihmettelemään :

"Kummasta olisi sinulle vaikeampi luopua, sukasta vai sipulista ?"

muiden vastauksista sitten oivalsin ettei sukista tarvitsikaan luopua ja suklaata syön senverran harvoin, etten siitäkään luopumisesta paljoa kärsisi .... niin eipä vaikea valinta

(sitä vaan jäin edelleenkin ihmettelemään, että miksi nämä kaksi nyt sitten olisivat ne vaihtoehdot joista pitäisi valita?)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 18:48

Kyllä se sipuli on.
En voi ajatellakaan ruoanlaittoa ilman sipulia.
Mutta suklaasta voi luopua!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2010 - 18:53

Sipulista en luovu koskaan, ja suklaasta olen luopunut jo kauan sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 20:02

Kummastakin on vaikea luopua. Sipuli kuuluu jokapäiväiseen ruokaan. Ja kun olen suklaan ystävä, niin en minä siitä ainakaan voi luopua, joten kai se sipuli pitää sitten unhoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 21:32

Sipulista. Suklaata tulee syötyä niiiin harvon, jottei tuota ongelmaa. Tosin tänään ostin Fazerin sinistä, viemisiksi tosin. Venäjällä tykkäävät Fazerin sinisestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 21:57

Näistä kahdesta tykkään, mutta suklaasta enempi, joten sipuli voi mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 17:29

Sipulista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 13:34

Sipulista. Suklaata en syö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 13:44

suklaata syön kerran kuussa, sipulia kerran päivässä
kummasatakaan en luovu, en ainakaan pakolla