miten huomaan, jos mies on kiinnostunut minusta?

Avainsanat: arka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.02.2010 - 19:28

Kyllä mies sen osaa viestittää "näkymättömästikin"kiinnostuksensa.Tosin miehissäkin on ujoja jotka eivät millään uskalla näyttää kiinnostustaan.Mutta kyllä se luonto tikanpojan puuhun ajaa....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 26.02.2010 - 17:20

Siitä ainakin jos hän rupeaa juttusillesi yhä aina vain useammin ja rupeaa ehdottamaan yhteisiä kahveja ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 18:48

Kyllä katsekin kertoo aika paljon ihastuksesta..olen ainakin itse huomannut tällaisen asian...ja yleensä miten mies sinut huomioi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 20:06

Hän piirittää sinua yhtenään, ja puhelimesi pirisee taukoamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 20:07

Ei sitä voi olla huomaamatta.
Jos mies on ujo, niin tulipunainainen naama paljastaa kiinnostuksen viimeistään silloin, jos "vahingossa" yllätät takavasemmalta ja pikkuisen tönäiset ja pyydät anteeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 20:21

silmäpeli tai sitten tuo Papitin keino.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 21:37

Kyllä kait siitä tulee ensin sinua salaa pälyilevä. sitten juttusille vähin äänin ja tarkkailee sinua,sieltä täältä mille näytät.Pyytää jossain vaiheessa jonnekkin ,missä voisitte olla lähemmin.Tarkastele samalla tavalla sinäkin. Rohkeasti vaan.Se on tärkeä hetki molempien kannalta. Silloin kun kumppanin etsintä on käynnissä ,se on sellaita tarkepaa silmäpälyilyä ja vilkuilua.Silmät loistaa kuin aurinko ,posket lämpiää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2010 - 23:12

Eihän sitä voi olla huomaamatta. Merkkejä on niin monia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 17:37

Pitkiä katseita, hymyjä, tekee "tikusta" asiaa, jotta voi tulla juttelemaan tai soittaa tai lähettää tekstiviestin. Ja yleensä sen vain jotenkin vaistoaa.