Olen niin hirveän huono selaamaan ja etsimään joten vihjeitä otetaan vastaan. Millaisen kännykän ostaisin?

Pitää olla ohut, äärettömän kestävä (esim. veden ja kolhujen suhteen) ja hintaluokka 100-150 euroa. Netissä en surffaa kännykällä, kamera saa olla.

Lisätty: 26.02.2010 - 15:52

Tuota palisanterin ehdottamaa joku toinenkin suositteli ja kävin sitä netissä katsomassa. Siinä ois aika hyvä...hintatasossa löytyy..Anttilassa 189 egeä ja esim. Gigantissa se on muistaakseni 119 euroa, joten täytyy ollakin tarkkana.

Lisätty: 26.02.2010 - 17:32

Lähimpään kunnolliseen kännykkäkauppaan on matkaa yli 100 km, joten pitää ensin tutkailla ja vertailla muuten.

Avainsanat: kestävä kännykkä uusi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.02.2010 - 15:31

Tässä ovat kestävän Nokia 3720:n ominaisuudet:

IP54-sertifikaatti: vesiroiske- ja pölykestävyys
Series 40 -alusta
3,2 megapikselin kamera
2,2 tuuman QVGA-tarkkuuksinen (240x320 piks.) näyttö
taskulamppu
FM-radio
Bluetooth-yhteys
25 megatavun sisäinen muisti
microSD-muistikorttipaikka
yli kahden ja puolen viikon valmiusaika

www.puhelinvertailu.com/uuti...inaisuudet

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.02.2010 - 13:51

Tässä netanttilan sivulla näkyy malleja.
Ei täältä tarvitse ostaa, mutta vertailla voi.
Kuvaa klikkaamalla näet tarkemmat ominaisuudet.

www.netanttila.com/webapp/wc...p;pageId=1

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 15:10

mä haluisin sellaisen nokia E 75 jos ny oikke muistan, mut se on terästä ja siis kestävä , sekä siin on kaik herkut .. mut hintakin on aika suoleinen liki 400 eetu.. jot jos sit joskus ... haaveilee :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.02.2010 - 17:16

Ja kun käyt lähimmässä kännykkämyymälässä, niin sielläkin sinua osataan neuvoa oikean kännykän hankintaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 19:19

Ihan niikuin Ida sanoi...minä ainakin sain ihan hyvät neuvot ja opasteet liikeestä..kun ostin uuden kännykän..olen ollut tyytväinen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 21:42

Noksun 3720 olisin suositellut, mut sitä olikin jo ehdoteltu....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 22:04

Kävin juuri ostamassa uuden kännykän Nokian myymälästä (Hki). Todella asiantunteva ja ystävällinen palvelu. Helpoimmalla pääset, kun kerrot asiantuntijalle millaiseen käyttöön puhelimesi tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2010 - 23:18

Minä ainakin suosin itse ihan peruskännyä. Mutta olenkin niin vaatimaton tapaus, että riittää kun sillä voi puhua ja laittaa tarvittaessa txt-viestejä.