miten pääsen eroon tunteistani, kun olen ihastunut varattuun mieheen?

Lisätty: 26.02.2010 - 12:53

kertokaa omista kokemuksistä,miten te olette päässeet siitä irti?

Avainsanat: tunteet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.02.2010 - 19:50

Joo,jos äijä on varattu se kertoo sen,ettei ole ihan huono kun on jollekin kelvannut..käy kiinni kuin sika limppuun!Avioliitto ei ole este,pieni hidaste vain......

Lähteet:
Kokemuksia onpi...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.02.2010 - 13:01

Niinpä minäkin ihastuin ja rakastuin viisi vuotta sitten. Lapsettoman pariskunnan yli 20-vuotinen liitto särkyi ja me elämme nyt yhdessä. Kuudes vuosi alkaa toukokuulla. En syyllistä itseäni sillä kyseessähän on aikuisten ihmisten oma päätös ja valinta. Siis en päässyt irti. Koko elämäni ajan olin varonut ja kiertänyt varatut miehet. Näin pääsi sitten kuitenkin käymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 13:03

Kestä ja kärsi.
Jos aiot jatkaa, niin marssi suoraan esittäytymään vaimolle, niin ei tarvitse turhaan piileskellä ja pelätä. Esittäytyminen on edessä joka tapauksessa ja "muutama" pikku kiemura, jonka lopussa ei yleensä kiitos seiso. Toivottavasti heillä ei ole lapsia.
Omia kokemuksia ei ole, eikä tule, ellei sitten vanhainkodissa iske dementoituneen yliseksuaalisuus, mikä nyt näkyy olevan päivän buumi uutisissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 13:32

Tunteista pitää ottaa selvää, ja katsoa mitä sydän sanoo. Sinulla ei taida olla enään paluuta entiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 15:20

Vain yrittämällä unohtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 15:37

Avionrikkoja
Jeesus oli opettamassa ihmisiä temppelissä, kun kesken kaiken toivat lainopettajat ja fariseukset paikalle naisen, joka oli joutunut kiinni aviorikoksesta.
He asettivat hänet Jeesuksen eteen ja sanoivat: "Opettaja, tämä nainen on avionrikkoja, hänet tavattiin itse teossa. Mooses on laissa antanut meille määräyksen, että tällaiset on kivitettävä. Mitä sinä sanot?"
He puhuivat näin pannakseen Jeesuksen koetukselle ja saadakseen sitten aiheen syyttää häntä. Kun he tiukkasivat häneltä vastausta, hän sanoi: "Se teistä, joka ei ole tehnyt syntiä, heittäköön ensimmäisen kiven."
He olivat kaikki hiljaa paikallaan, kun yllättäen joukkiosta lensi kivi naisen otsaan. Muut yhtyivät kivitykseen ja jatkoivat kunnes nainen oli kuollut.

Jeesus katsoi ensimmäisen kiven heittäjää ja sanoi: "Äiti, joskus sinä käyt tosissaan hermoilleni!"

Lähteet:
www.avaruusmies.com/jokes/fi...h/173.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 16:29

En päässyt mitenkään !! Ehkä yritin, ehkä en !
Itse vietin poikamiestytön elämää kun tapasimme.
Aina ei ole ollut helppoa, mutta eihän elämä koskaan ole yhtä ruusuilla tanssimista.
Yhteistä tietä on kuljettu seitsemän vuotta ja olemme onnellisia =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.02.2010 - 17:13

Et maininnut kuin omasta ihastumisestasi. Jos et saa vastakaikua, niin ajattele järkevästi.
On mietittävä tarkkaan kannattaako ja minkälaisia seuraamuksia siitä tulee, jos toisten liittoon menee kolmanneksi pyöräksi. Ja myös sitä, minkälaiseksi sinun elämäsi muuttuu toisena naisena. En suosittele sitä osaa kenellekään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 17:48

On aivan varmasti vapaina olevia tyyppejä. Miksi sitä pitää repsahtaa joidenkin ns. liittojen väliin.Mieluummin yksin, kuin tuollaisessa väliporstuassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 18:08

Muistui oma nuoruus mieleen kun vahvasti oli tunne se. Että en koskaan riko toisen avioliittoa tai rakkautta, Otan vapaana liikuvan miehen jolla ei ole lapsia valmiina .Ja niin on käynyt.Elämme ihan onnelisesti. Oma mielipide tämä.

Lisätty: 27.02.2010 - 19:57

Koita olla ajattelematta tunnetasolla .Ota jotain muuta tilalle mikä vie ajatukset pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 19:22

Onko ihastus molemminpuolista?vai oletko sinä vain ihastunut? Yritä etsiä vapaa kaveri itsellesi..on paljon helpompaa..jatkaa elämää eteenpäin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 21:55

Niin, sinä olet ihastunut. Onko mies ihastunut sinuun? Onko mies osoittanut kiinnostustaan sinuun? Yksipuoliset ihastumiset kuolevat aika äkkiä.

Molemminpuolinen ihastuminen kihelmöittää ja tekee tepposensa. Ollaan salaa yhdessä, ollaan onnellisia... Mutta, kun se totuus pitäisi ilmoittaa, tässä tapauksessa vaimolle, niin siinä vaiheessa meneekin pupu pöksyyn - mieheltä. Rakastunut nainen on niin helposti pisitettävissä, että uskoo kaiken, mikä on mahdotontakin...
Miehellä kaikki hyvin; kotona vaimo ja lapset. Kotona saa seksiä, kun haluaa. Lapset ovat ylpeydenaihe. Appivanhemmille täytyy olla nöyrää. Se toinen nainen on vain silkkaa huvia. Mies lähtee vaimonsa kanssa lomalle, voivottelee ennen lähtöä, kuinka joutuu lähtemään. Lomalta laittaa viestiä keskellä yötä kuinka hoitaa aviolliset velvoitteensa. Voi tätä onnettomuutta!

Ja jos tää on pelkkää ihastumista ja yksipuoleista, älä sure, ohi menee ja vieläpä piakkoin. Maailma on täynnä mahdollisuuksia! Tsemppiä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2010 - 23:31

Kokemuksesta tiedän, että ei kannata. Unohda koko juttu heti alkuunsa, ja etsi vapaita miehiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 01:53

Avioliiton rikkojat ovat itsekkäitä ihmisiä. Ei se ole sulle tarkoitettu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 16:22

Rakas Annuliini.
Itse olen samaa mieltä kuin Ida ja muutamat muut.
Täytyy miettiä millaista se ihastuminen on ja onko se moleminpuolista.
Ja mielestäni silläkin on merkitystä,
onko varattu mies perheellinen kenties aviossa vai onko se joku jolla on vasta kevyt seurustelu suhde.

Mielestäni sydäntä ei aina pidä kuunnella, se voi myös ohjata harhaan.
AIna ei kannata antaa mielihaluille peräksi.
Tuohon ei välttämättä ole mitään poppakonstia, koita olla ajettelematta sitä miestä.
Keksi muuta ajateltavaa. Tutustu vaikka uusiin ihmisiin.

Tulella on kiva leikkiä ,mutta joskus voi paita palaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 17:56

Sinun kannattaa paitsi kuulostella tunteitasi myös käyttää tervettä järkeä. Mieti asia apaitsi itsesi, myös miehen, hänen puolisonsa ja mahdollisten lasten kannalta.

Itselläni on kokemusta siitä, kuinka sinkkunainen rakastui ex-mieheeni ja lapseni isään. Heidän suhteensa kesti niin kauna,että hän sai miehen omakseen ja pienen perheemme hajalle. Sitten tulikin yhdessä asuminen ja arki vastaan ja se suhde loppui siihen. Paljon surua ja murhetta hän tuolloin ainakin onnistui aiheuttamaan minulle ja lapselleni.