pieni varoituksen sananen , jot kun luette tuota siivotonta txt , tuolt turkulaisen omakotitalo asukin kirjoituksest ..

niin lukekaa vaa ne kauniist kirjotetut , älkkää niit kiro sanoi, mut jos napsu osaasis ne vaix jotenkin pyyhkit pois , niin sit se ois siivompi .. mut pyytelen ny anteex viel moist txt , joka kyl sopii vallan hyvin tähän päivään ja välil kyl tulee ärräpäit .. entä teil ? koskien tätä lumen tuloa , jota nytkin satelee taas vaihtex...kaikest huolimati hyvää viikonloppua !

Avainsanat: lumi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 26.02.2010 - 17:09

Ilman niitä se tekstin sisältö muuttuisi. Arkeahan se on, ja sinähän vain lainasit toisen kirjoittamaa tekstiä, älä siis huoli.

Kysyjän kommentti

justiinsa ...niin...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.02.2010 - 12:38

Mitä sinä minun kirjoituksia anteeksi pyytelet, tosin ne kirosanat olit lisännyt kirjeeseeni .Ja nättärin pappa kirjoittelee myös puolituhmia .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 13:35

Luin vain kauniit sanat. Mikäs siinä, luntahan tulee ovista ja ikkunoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 18:15

Älä sinä turhaan sure tai anteeks pyytete tuon edellisen kysymyksen murrepakina luoteisen tarinan kielenkäyttöä. Se on ajankohtainen, elävä ja hauska tunteenmaiseman kuvaus näinä päivinä ja moni kanssalapioitsija on varmasti saanut rentouttavat naurut sitä lukiessaan.

vielä kommentti edellisen kysymyksen erääseen vastaukseen :

*törkeätä kielenkäyttöä ja vielä niin tolkuttoman huonoa suomea*

tällaiset tekopyhät vastaukset voisi saman tien palauttaa lähettäjälleen ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 19:39

Samaa mieltä vähäviisaan kanssa!Kaikenmoiset "kukkahattutädit"kauhistelee kirosanoja etsiessään dildojaan piiloistaan.....Ja todella ei ole maaritin kirjoittelema kun satun tuntemaan alkuperäisen tekijän ja ei ole koskaan ollut napsussa,Perkeles vieköön......