Joko nyt kelpaa pronssi?

Olympiamitali jääkiekossa on mahtava saavutus!

Lisätty: 26.02.2010 - 12:34

Maarit ja chumba: Ajatelkaa jos Peetu ei olisi saanut mitaliaan, millaiset tunnelmat olisivat olleet ilman yhtään mitalia tähän mennessä? Miesten pelit ovat vielä kesken ja vaikka jäisivät neljänneksi, niin suoritus on ainakin yhtä hyvä, koska miesten puolella kovia maita on paljon enemmän.
Naiset olivat kaikki hyviä, ei vain maalivahti. Voittivat kovan porukan. Mitaleja tuli kassillinen kerralla, joten tavoite ylitettiin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.02.2010 - 08:48

Ja saman tien Suomi sai komeasti 20 mitalia...
Maalivahti oli hyvä.

Kysyjän kommentti

Saimme kuin saimmekin viitisenkymmentä mitalia. =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.02.2010 - 23:20

Kiitos tiedosta. Meillä ei valitettavasti saatu kanavaa näkyville :(
Samaa mieltä, pronssi on mahtava saavutus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 23:22

Tuliko naisille jo pronssi?Jos näi on se on upeaa ja ovat taatusti sen ansainneet!!!!!!

Lisätty: 25.02.2010 - 23:24

Kuva näkyi mutta ääni puuttui...Olikohan ruotsalaiset kiukuspäissään sabotoineet lähetystä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 23:37

naiset on rautaa
eiku siis pronssia

upeeta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 23:38

Hyvä tulos naiskiekkoilijoilta ja vielä Kanadassa.
Pelaavat muuten pelaamisen ilosta, eivätkä ole totisia torvensoittjia.
Näkyvissä on vielä urheilun iloa. Mukava seurata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 00:00

Hienoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 00:33

Kyllä mitalli kuin mitalli kelpaa aina värillä ei niin väliä. Hyvä likat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 00:47

Näyttää tulevan juuri nyt uusintana YLE TV2:sta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 07:54

No mitä ne miesurheilijat siellä Vancouverissa tekevät, ovatko vain turisteina ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 12:07

Johan se totisesti kelpaa jo pronssikin, sillä niin surkeasti Suomella on Vancouverissa mennyt, että pronssikin tuntuu lähes kullalla ja saa hyräilemään vuoronperään porilaisten marssia ,maamme laulua ja finlandiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 15:19

Kelpaa todellakin, upeaa!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 16:07

on se hyvä,että edes yksi mitali tulee. kahtatoista mitalia odotettiin.sanalasku sanoo joka kuuseen kurkottaa se katajaan kapsahtaa. ja pitää takuulla paikkansa.olen itse kokenut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 20:22

Pitää olla ylpeä että pronssia tuli..hieno juttu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2010 - 23:46

Jos ei parempaa tarjolla, niin kelvattava on.