Ja kun niitä vieraita on tulossa viik lop, laitan poron uunipaistin. Mikä olisi sitten helppo salaatti siihen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.02.2010 - 00:38

Porkkanaraastetta ja puolukka lakka tai karpaloita jälkimmäiset hieman jäisenä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.02.2010 - 23:14

Jos aikomuksesi on laittaa alkupalasalaatti, niin voisiko sen korvata esim. grillatulla mozzarellalla, joka on kääritty pekoni tai kylmäsavuporosiivuun ja päälle vielä aurinkokuivattu tomaatti.

En tiedä miten tarjoilet uunipaistin, mutta voisiko ajatella salaattina kaali-puolukka -salaattia?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 07:19

Kaali-puolukkaraastetta olisin ehdottanut myös, tai sitten porkkanaraaste seassa ananaspaloja tai appelsiinia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 08:50

Salaatista en osaa sanoa mutta puolukkahilloa lisänä ilman muuta. Myös karpalohillo on sopiva poron makuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 11:09

Jäävuorisalaattia pilkottuina pieneksi ja siihen sekaan paprikaa,tomaattia,kurkkua,sipulia, ja saalattijuustoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 15:17

ihan simpeli salaatti ois lehtisalaatti tai jäävuorisalaatti, no noit kumpaakin ja rukolaa, sit tomaatti ja kurkkuu , sekä persilliaa ja ruohosipulia , jos tykkäät kermaviili kastike , johon hierman sitrunaapippuria , hunajaa ripaus suolaa tilliä , voit myöskin sekaan laittaa sitä ruohosipulaa tai sit ostat jonkun dippikastikepussin ja sujautat sen kermaviiliin , (niin teen itse tuolla tupa-autolla matkatessa )...ja sit tietty puolukkasurvosta eri kiposta ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 20:23

Puolukkahillo ihan hyvää..on niin raikas..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2010 - 23:48

Ilman salaattia söisin itse. Puolukat riittää.