Kuulitteko tänään radiossa että jos katsoo jonkun kauhuelokuvan koko ajan silmät auki saa 8000euroo? olisko aiheesta jo netissä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.02.2010 - 00:25

Tarkoittaa ehkä tätä - Googlella löytyi. kauhuelokuva + 8000 €
Elokuva-arvio: The Mist – Usva — Uusi Suomi
8. toukokuu 2008 ... Hyvä kauhuelokuva ei ole mikään sellainen monotoninen .... 500 000 Intian rupiaa eli noin 8000 euroa sille, joka pystyy katsomaan hänen. ...

Mutta linkin tekstistä en löydä mitään mainintaa 8000 e:sta ?
www.uusisuomi.fi/kulttuuri/2...80%93-usva
- mutta ei kannata uskoa kaikkea ?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.02.2010 - 22:39

Aika mahdoton suoritus räpäyttämättä :0

Aiheesta ei netissä havaintoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 08:59

Kiinalainen kiduttaja ja tulitikkuasti saattaa auttaa,
mutta lienee kiellettyjä tuossa suorituksessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.02.2010 - 16:45

En ole vielä yhtään kunnon kauhuleffaa nähnyt, pitäisiköhän lähteä yrittämään sitä 8 tonnia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 20:35

En ole kuulut..mutta voisi kyllä lähteä kokeilemaan..saisi helpolla rahaa...ei niin kauheeta voisi tulla..että en pystyisi katsomaan..