Lämmittääkö naisten viestipronssi?

Avainsanat: 2010 vancouver olympialaiset naisten viestihiihto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.02.2010 - 09:02

Edellisen kerran naiset olivat saaneet olympialaisissa tuolta matkalta mitalin 22 vuotta sitten.
Vaikka alku oli tuossakin nihkeää, täytyy silti viestissä jokaisen onnistua edes jollain tavalla jotta lopussa ollaan kolmen joukossa. Lippalakkeja ja tetsoneita on täällä jo heitelty ilmaan naisten kunniaksi...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.02.2010 - 22:24

Lämmittää, mutta ei kovin kuumaksi.
Lämpeneminen ja kuumeneminen onkin enemmän noita naisten juttuja:-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 22:45

Siinähän hiihtivät, joskin meni maku jo ensimmäisellä osuudella.
Enempi odotan puoltayötä ja yhdistetyn 10 km räkäsyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 22:53

Kyllä lämmittää ja sen olivat nyt ansainneet!Nyt tulee juuri naisten jääkiekossa suomi-ruotsi sft 5 kanavalta mutta ääni puuttuu ja se on ikävää.Onkohan koko suomen alueella ääniyhteys poikki?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 23:13

Tietysti lämmittää.
Nyt jokainen mitali on enemmän kuin tervetullut.
Tertsillä taitaa olla scart-liitin löysällä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 00:53

Kyllä nuo mitalit aina lämmittää. nyt se jäi naisten harteille!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 08:25

Mitali Olympialaisissa on aina hieno juttu. Kokonaisuutena Suomen joukkue ei kyllä ole kisoissa, ainakaan tähän mennessä, onnistunut kovinkaan kummoisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 08:32

Enemmän se lämmittää itse hiihtäjiä, minua ei niinkään. En ole sen eteen tehnyt yhtään mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 11:22

Lämmitää , sillä ainahan se on mukavaa kun Suomalaiset pärjää maailmalla oli heidän lajinsa sitten mikä tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 15:21

Lämmittää todella paljon kuten jääkiekko pronssikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 20:36

Kyllä mitallit aina lämmittää..kun sellainen satuu tulemaan.