Kyllä justus on kivasti piristänyt Napsua..vai mitä olette mieltä??

Anna palaa vaan samaan malliin..niin mielenkiinto säilyy.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2010 - 13:30

olen samaa mieltä. hänellä on hyviä kysymyksiä. jatka samaan malliin vaan jatkossakin.

Kysyjän kommentti

Annetaan vaan kysymysten tulla mitä mieleen juolahtaa..Se pitää Napsua virkeänä..Kiitos sinulla..kun olet ollut ahkerasti mukana..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.02.2010 - 20:56

Samaa mieltä.Juuri tuonenkisiä ihmisä Napsu kaipaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 22:22

Justuksella on hyvät jutut. Ei muuta kuin lisää piristystä päivään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 22:58

Juu,onkohan se Joan Collins hänen tuttujaan?Jos sais yhteystiedot niin kyllä vihille voisin mennä hänen kustannuksellaan tietysti ja ilman avioehtoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 08:34

Juu, tämähän on tällainen hömppä palsta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 08:43

Olen samaa mieltä edellisen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 11:15

Justus on se juuri mitä tänne kaivataan.Ihmettelen mistä hän niitä kysymyksiä saakin aikaan.Hyvä justus sitä rataa vaan.ELI HYVÄLTÄ NÄYTTÄÄ JATKA SAMAA RATAA VAAN.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.02.2010 - 16:44

Justus on pirtsakka persoona täällä keskuudessamme. Ja pisteitä rapisee niin ettei tahdo perässä pysyä hänen kyssäreihinsä vastatessa. Hyvä juttu kaikinpuolin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 17:41

Totta puhut liisukka ja myös sinä itse kivoine kysymyksinesi piristät meitä napsulaisia! Kiva, kun jotkut viitsi laittaa ahkerasti kysymyksiä.