Suositko jotain tiettyä automerkkiä, ja ostat aina samaa merkkiä olevan menopelin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.02.2010 - 20:24

tähän mennessä ei ole ollut kahta samanmerkkistä,
tuskinpa seuraavakaan tulee olemaan VW, Nissan, Toyota tai Volvo,
joten en ole mitenkään merkkiuskollinen

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.02.2010 - 20:34

Ei ole mitään vakoimerkkiä..ollut usean merkkisiä autoja..auton käyttö aika vähäistä...mutta pitää olla olemassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 20:41

Skodalla ajelen. Jo kuusi vuotta ja kilometrejä n. 47000.
Vähän on, mutta kiva peli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 20:47

Suosin autoissa kestävyyttä, käyttöön sopivuutta ja ettei tarvitse käydä useinkaan autokaupassa asioimassa, siksi Land Rover Defender. Korimallihan näissä on ollut sama jo vuosikymmenet.

Vinkki: jos ostat käytetyn Lantikan, niin ole tarkkana, ettei moottorista kuulu sivuääniä, voi olla kallis vaihdelaatikkovika.

Auto on kestävä työkone Suomen vaikeisiin olosuhteisiin. Ei todellakaan mikään citymaasturi. Ainoa maastoauto - ennemmin kuskilta loppuu usko kuin Lantikalta meno.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 21:03

Kolmas Fiatti menossa. Kaikki on uutena ostettu ja loppuun kulutettu, paitsi tämä viimeinen 10-vuotias punto on vielä ihan kunnossa. Isäntä vaihteli Saabia, Audia, Hondaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 21:12

Onhan noita ollut,mutta nykyinen tuntuu sopivalta veturilta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 22:40

Täytyy ottaa toisten hylkäämä mikä sillä hetkellä tuntuu hintalaatusuhteelta sopivimmalta merkistä välittämättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 23:26

Vaihtelu virkistää.
Pyrin nykyään ostamaan mukavan auton. Kahta samanlaista en ole ostanut peräjälkeen.
Uusia en ole montaa ostanut, mutta juuri tänään hain Audi A5:n esitteen. Audimies-kohu taisi toimia herätteenä, että sellainenkin merkki on olemassa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 00:55

Sattuman vuoksi on ollut kaksi Nissania perätysten. Sitä ennen on vaihdellut. Seuraava on Skoda. Tai tiedä vaikka Saab, kun sitä kerran nyt sitten saa vielä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 09:13

On ollut kaksi Fiatia (127), kaksi Seatia (Ibiza) ja kaksi Peugeotia (205).
Näiden lisäksi BMW (1502), samaan aikaan ei ole ollut kuin yksi auto.
Nyt on ollut laina-auto viimeiset kolme vuotta, tosin lainasopimus lienee päättynyt kun autoa ei ole näkynyt enää kuukauteen parkkipaikalla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 16:04

Eka auto oli Opel Astra ja nyt tykitän pimmerillä. Seuraava autoni tulee olemaan pimmeri tai mersu (isäntä ajelee mersulla). Nämä kaksi on miun kestosuosikit =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.02.2010 - 16:41

Olen tuohon johtotähteen tykästynyt, kolmas meneillään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 22:01

Eka autoni oli Morris Mini, sit tais olla fiiu ja sen jälkeen on ollut kansanautoja. Halpoja huollon suhteen.Vanhalla sellasella männä pärryytän nytkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 22:27

No, mersu on sopiva käteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 18:46

en ole ostamassa autoa tällähetkellä, mutta merkki on minulle hyvin tärkeä.kia tai honda maasturi.