Napsun kaverit! Oliko virhe vaihtaa kuva?Haluatteko nähdä minut jossain toisessa kuvassa?

Ajattelin,että vaihtelu virkistää.

Avainsanat: valokuva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.08.2008 - 10:23

Hyvä kuva on nyttenkin. Mutta jos haluat vaihtaa niin vaihda pois. Se on ihan sinun oma valinta. Vaihtelu virkistää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.08.2008 - 18:55

Ihan hyvä kuva on! Mutta vaihda vaan sopivin väliajoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2008 - 18:57

En minäkään ilkeä omaa kuvaani laittaa, mutta jos ite kestät katsella ihteäsi, niin mikä ettei. Eli siis ihan sama näin ulkopuoliselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2008 - 22:29

Ei.
Oma valinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2008 - 11:34

Kuvasi on kaunis. Vaihda vaan meidän muitten iloksi silloin tällöin, jos sinulla on kuvia varastossa vaihdettavaksi asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.08.2008 - 14:03

Kuvasi on oikein onnistunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2008 - 19:25

Tosi hyvä kuva minun mielestäni. Mä edelleen opettelen ja kuulema kuva vaihtuu, vaikken itse sitä vaihdakaan. Weird...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2008 - 12:53

Olet niitä harvoja joilla pokka pitää kirjoitella omalla kuvalla, hatunnosto, ja tietysti voit vapaasti kuvasi valita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2008 - 21:41

vaihda vaikka joka viikko, koitetaan pysyä perässä