Onko sinulla tatuointia, onko se kaunis?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.02.2010 - 20:31

Ei ole tatuointia...voisihan vaikka kankussa olla pieni piritävä tähti tuntomerkki.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.02.2010 - 20:21

minulta löytyy vain kaunista ehjää tatuoimatonta ihoa ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 20:27

se on kyllä kaunis,
mutta tatuointeja ei minulla ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 20:48

Multa löytyy ammattitaidolla tehty ,uniikki tatuointi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 20:51

Joskus 80-luvulla harkitsin, mutta jäi pelkäksi ajatukseksi. Hyvin tehdyt tatuoinnit ovat kauniita, mutta olen tyytyväinen luomunahkaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 21:07

En pidä tatuonneista joten minulla ei niitä ole. Minusta se on ihan terveys riski.Kunnioitan omaa tervettä ihoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 21:17

Suomileijona on omassa oikeassa käsivarressani. Taidolla ja hygienisella ammattitaidolla tehty. Jonot ko tatuoitsijalle useita kuukausia kun lähikaupungissa saa n. viikossa ajan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 22:39

Ei ole, enkä varmaan koskaan tule ottamaankaan sellaista itselleni. Jotkut tatuoinnit on kyllä ihan hienoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 22:54

Ei ole ja ovat kaikki näkemäni ällöttäviä. 50 vuotta sitten niitä ei ollut kuin merimiehillä käsivarressa joku risti ja ankkuri. Nyt taitavat kaikki olla skönäreitä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 23:07

Laivastossa ollessani 17ikäisenä tehtiin komea ruusu oikeaan käsivarteen ja vasempaan todellä kaunis havajilainen tyttö jonka nimi on Lola.Nyt on vain niin jotta aikaa on mennyt 35v ja tyttöni on rupsahtanut kovin....iho vanhenee ja muuttuu ajan myötä.Tänään otettu kaunis tatska on parin vuosikymmenen jälkeen tosi ruma ja muste levinnyt.Näin se käy kaikille joten kehotan tarkkaan harkitsemaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 00:54

Ei ole tatutointia enkä usko, että tulen koskaan ottamaankaan.

Isoveljelläni on selässä lapaluun päällä viikatemies, joka näyttää siltä, kuin se kävelisi, kun hän liikuttaa kättää. Toisessa käsivarressa on dobermanni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 08:39

Ei ole vielä, mutta otan kunhan saan aikaiseksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 08:47

Ei ole eikä tule, en myöskään pidä niistä. Tatuoinnit on yhdistetty vankeihin ja seiloreihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 09:19

Ei ole, mutta sen on tähän ikään mennessä oppinut että koskaan ei kannata sanoa "ei koskaan", vaikka en sellaista kyllä himoitsekaan. Jos joskus mielenhäiriön tai jonkun muun seurauksena sellaisen otatutan niin paikka ei ainakaan ole olkapää.
Nilkkaan oli lähellä kerran tulla silmä, mutta tekijä ei ollut silloin Tampereella työskentelykunnossa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 11:22

Ei minulla ole mutta voi olla kaunis jos pääsee sen itse päättämään ja valitsemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 12:16

Ei ole, eikä aikomukseni ole tatuointia koskaan ottaakkaan, sillä ihoni ei tule vanhemmiten muuta kuin rypistymään rypistymistään eikä mikään tatuointi olisi ryppyjeni keskellä kaunistus vaan kauhistus. Muille suon ilomielin tatuoinnit kunhan ne eivät ole räävittömiä vaan huolella tehtyjä, eivätkä vie huomiota pois kantajastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 15:30

On tatska, kauneudesta en tiedä mutta itse rakastan sitä :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.02.2010 - 16:40

Minulla oli kaunis delfiini hennatatuointina tehty. Sen piti kaksi viikkoa kestää - ja niin se tekikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 19:08

minulla on viisi pienehköä tatsaa. kyllä - ne ovat kauniita, ei ne muuten mun nahkaan olis päätyny

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 19:33

ei ole tatuointeja. en harkitse edes ottamista. ei ole kauniita mielestäni.