Naiset armeejassa ?

Tuleeko meikki pussi valtion puolesta, kuuluuko taistelu varustukseen ?

Lisätty: 25.02.2010 - 14:21

Suomen valtion rahoista pois ne kaikki korkokengätkin ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.02.2010 - 14:29

Kyllä minun olisi ollut vaikea armeijaa käydä, olin äiti jo 18 vuotiaana, varmasti on muitakin nuoria äitejä ja armeijan on lasten päivähoito silloin järjestettävä, lapsi oli minulla ja miehelläni harkittu teko , toinen lapsi tuli minulle 23 vuotiaana ja mieheni kanssa vielä yhdessä ollaan.Meikit mieluimmin kyllä hankin itse ja armeijan päivärahat ei niihin riittäisi naamaa kohden.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.02.2010 - 14:22

Poski punaa kiitos ei muuta. Sen saa automaattisesti kontatessa siellä mäntykankaalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 14:34

Kyllä se armeija nykyään enemmän muistuttaa hoitolaitosta. Eli kaikki sopivan ikäiset sinne vaan päivähoitoon. Ruokakin siellä on suolatonta kuin hoitolaitoksissa ikään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 14:37

Minun aikana en nähnyt armeijassa naisia kuin sotkussa...Tikkuaski,kondomi ja nenäliina oli pakolliset varusteet lomille lähtiessä.Jos vaikka tulitikut puuttui ei ollut lomille lähtemistä vaikkka ei itse olisi tupakoinut.Sanottiin,että jos joku nainen tarvitsi savukkeeseen tulta niin matruusin piti olla heti valmis tarjoamaan tulen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 16:10

Entäs miehet raskaana yhdeksän kuukautta, synnyttämässä ja tämän jälkeen kantamassa pääasiallista vastuuta jälkikasvusta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 17:17

Ihan hieno juttu,että naisetkin pääsevät armeijaan..ei siellä meikkipussia tarvitse....Poikani naisystävän tytär kävi armeijan...ja sai sieltä itselleen työuran..ja tykkää kovati työstään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 18:17

Auuuts! Olisin aikoinani halunnut armeijaan. Silloin ei vielä naisia sinne huolittu. Sit ko ois päässy, olin liian kauva elämää näht - yli-ikäne. Mitä lie puolustusvoimat miukii rannalle jättämisest jääneet paits. Tasajyväl - siin se!

Poskpunnaa en käytä vieläkää. Naama on ko virsun vars ja rusota ei ko toine posk. Pitäkööt veikkosel purkit ja purnukat, mie en heit tarvii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 21:20

Jokaisen oma valinta. Itse arvostan sivariutta. PEACE!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 08:45

Inttiin menevät naiset ovat hieman eri sorttia kun "meikkaajat". Aloitus oli asenteellinen.
Olisi varmaan mennyt armeijaan jos silloin olisi ollut mahdollista. Armeija kasvattaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.02.2010 - 16:31

Saakos pojat partavaahdot ja dödöt valtion puolesta harmaisiin siirtyessään, jos saa, niin silloin naisille sama juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 00:28

eipä saatu, ainakaan siihen aikaan kun asevelvollisuuttani suoriti, vaahtoja eikä dödöjä,
eli kaitpa ne tytötkin joutuvat omat hajusteensa kustantamaan

muissakin varusteissa taitaa olla aika vähän eroja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 14:20

hyvä juttu naisille , kyllä naiset pärjää siinä kun miehetkin.