Eilen syötiin Lindströmin pihvi. Tänään Janssonin kiusaus. Onkohan huomenna vuorossa Virtasen hernekeitto??

Lisätty: 25.02.2010 - 14:45

Ida hei! HK:n sininenkin kuuluu perusvihanneksiin!

Lisätty: 25.02.2010 - 22:18

Mökkirannasta saadut kuhat on syöty.
Verkot lasketaan kun jää on hieman sulanut.
Heti siihen jään reunaan ja saalis on varma.

Avainsanat: ruoka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.02.2010 - 16:01

Voi, voi ... onks pakko syödä muitten ruokia, lindströmit, janssonit? pappa4:n näkyvissä ja mitäs naapurit siitä tuumaa; äkkiä ruuat piiloon ja jääkaappi lukkoon, hih...:)

Eli vastaus, kröhöm: teitin ruokalistalla huomenna on seuraavan naapurin (uhrin) niminen ruoka-annos?

Kysyjän kommentti

Mukava vastaus!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.02.2010 - 14:10

Mikä siinä syökää hernekeittoa...onhan tosi maittavaa vaihteeksi..senjäkeen sitten vaan paukkukilpailu kumpi voittaa??..pappa vai mamma..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.02.2010 - 14:38

Eipäs ole, kuin Wikströmin vihanneskeitto.

Lisätty: 26.02.2010 - 16:28

Mie mittää HK:sta tiedä, meinasin vaan että Lindström, Jansson ja perään vielä Wikström.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 16:22

Näinhän se isäntämies ihmetteli että pitääkö sanoa nimikin kun tilaa ruokaa. Muuten minulla tänaan se hernekeittopäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 21:24

Entäs ne mökkirannasta kalastetut kuhat - koskas ne syödään =).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 09:38

Täällä on ihan omatekemiä ruokia 95%.
Eilen viimeksi maukas potaattikeitto eikä siihen tarvita hämmentämään sen enempää Mattilaa kuin Matssoniakaan...