Mikä lie on se suurin pudottaja? Itselläni paino on kohdallaan, mutta pituus heittää noin 20 cm lyhyempään suuntaan.

Avainsanat: paino pituus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.02.2010 - 21:29

Hauska kysymys kirvoitti naurettavat (=ratkihauskat) vastaukset. Tulin vieläkin paremmalle tuulelle.

Mulla sama homma kuin kysyjällä: painoa tarpeeksi, mutta pituutta ei riittävästi.

Kysyjän kommentti

Ilo on suuri osa elämää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.02.2010 - 14:32

Minä olen se suurin pudottaja, olen elämäni aikana niin paljon laihduttanut että syntymäpainossani minun pitäisi olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 16:14

Niinpä.Painoaan aina voi pudottaa mutta pituuskasvun lisääminen vaikeempi homma.Nimimerkki maasta se pienikin ponnista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 16:31

Kuulostaa tutulta. Pituuskasvu on tyrehtynyt mutta kasvusuunta on muuttunut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 17:24

Pitäähän olla kaikenkokoisia ihmisiä..pitkiä ja pätkiä..tylsää jos kaikki olisimme samankokoisia..
Itse olen painoon ja pituuteen tyytväinen.ei ylipainoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 09:47

Varsinkin urheilijoilla oman uran päättymisen jälkeen näyttää usein käyvän niin että kaveria ei meinaa tuntea parin vuoden jälkeen kun on turvonnut lähes muodottomaksi. Kisojen aikaan oli juuri havaittavissa pari esimerkkiä. On toisaalta surullista jos ei ole mitään muuta harrastusta kuin syöminen...
Omat urheilutkin ovat olleet viime aikoina melko vähissä, mutta kyllä se pitää sitten suhteuttaa syömiseen.
Eräs viisas kotimainen mies sanoi aikoinaan että "Kaikki syyt, jotka estävät meitä liikkumasta ovat tekosyitä", mutta en allekirjoita tuota täysin. Kun pakkasta on kuukauden ajan -20C, ei kotonakaan jaksa joka päivä narua hypellä ja kuntosalit eivät ole kaikille mahdollisia. Myös silloin kun jalka oli kipsissä oli liikunta suorastaan kielletty.