Epäiltiinkö sinua 60-70 luvulla ?

Huumeet tulivat suomeen isoilla otsikoilla. Äidit / Isät olivat paniikissa. Minua epäiltiin huumeiden käyttäjäksi kun ostin siihen aikaan kiosksta irto tupakkia. A 15 penniä/kpl

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.02.2010 - 19:22

Synnyin joskus kuuskyt ja risat. En ole kokenut epäilyksiä, nyttemmin ei voi sit sanoa samaa... Epäilijöitä on.... monella tapaa...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.02.2010 - 13:54

Ai,meidän koulun nurkalla oli kauppa josta sai 10 penniä/rööki.Se oli ihan laillista ja siihen aikaan kyllä puheltiin marista sekä hasasta mutta tietoa niistä ei juuri ollut ja ne oli semmoisia"suuren maailman"juttuja...Köpiksestä juteltiin ja sen aikaisesta vapaakaupungista Kristian..jotain...Hippejä oli mutta kyllä se meno huomattavasti inhimmillesempää silloin oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 15:22

Meillä päin ei ollut huumeista ongelmia.
Joku sanoi silloin, että yksi tupakka vastaa kymmentä appelsiinia!
Polttelin jonki aikaa. Sitten kun nuo jälkeläiset näkivät päivänvalon lopetin. Olin 15 vuotta savuton.
Nyttemmin lopetin appelsiinien syönnin ja sauhuttelen silloin tällöin!
Appelsiinit ja tupakkatieto on tutkittua. Rinssetonin yliopitossa Amerikan maassa!

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 16:18

Ei vielä tuolloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 17:26

Ei kyllä minulla ollut huumeista tietoa....Äiti kyllä antoi nuhteita..kun pitii tupakkaa kokeilla mille maistuu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 21:36

Ei epäilty, mutta huumeita olisi ollut saatavilla, niitä jopa tultiin kauppaamaan kadulla. Luokaltamme pari tyttöä halusivat varmaankin vaikuttaa aikuisimmilta ja epämääräisesti kehuskelivat hengaavansa Bio bion ja Perunatorin (Hki) porukoissa. Koulustamme tiedän yhden, joka jäi koukkuun. Surullista. Tää siis 70-luvulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 08:32

Ei ole epäilty koskaan, ei huumeista eikä tupakasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2010 - 16:06

Ei niistä oltu kuultukaan minun nuoruudessani. Ei sen enempää äidit kuin lapsetkaan. Isät ehkä sotakokemusten perusteella jotain tiesivät. Ainakin morfiinin väärinkäytön. Niistä olen lukenut minäkin myöhemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 19:11

älä perhana - onx saanu irtsareitakin? mä olen syntyny 70 tasan, kyllä oli jo askit hinnoissaan ku mä siihen kohtaan pääsin. toisaalta, olen ostanut 5 pennin karkkeja kiskasta ;)