Eilen katsoin ihmetyksestä kankeana kun 12 vuotias tyttöni korjasi itse oman mönkijänsä.Onko teidä lapsista tyttö tehnyt näin?

Tyttö sanoi minulle eilen kun mönkijän osa oli tullut postilaatikkoon, että lähtee itse asentamaan uuden virtalähteen siihen vanhan rikkinäisen tilalle.No minä en meinanut uskoa korviani mitä hän sanoo minulle.Sit menen lumitöihin ulos hän sanoo minulle katso äiti minä itse korjasin virtalähteen mönkijään, minulla jäi suu auki että mitä. Siinä se sit ajeli sillä mönkijällä ja se oli tosi hyvin asennettu sinne.Hän ihmetteli itsekkin että miten sen sai korjattua.

Avainsanat: !" vuotias tyttömme korjasi itse mönkijänsä.ei tarvinnut isän korjata sitä hänelle.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 25.02.2010 - 10:49

Vautsi, ompa sinulla toimelias ja osaava neitokainen. Hyvä homma, ei mene tytöllä sormi suuhun heti kun ongelmia tulee. Ole ylpeä hänestä.

Kysyjän kommentti

Kiitos tästä parhaasta vastauksesta sinulle. Taas oli paljon muitakin hyviä vastauksia ja nyt kuuluu myös KIITOS TOISILLE NAPSULAISILLE.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.02.2010 - 10:37

Minun tyttäreni on kova remontoimaan, tapetoi itse asuntonsa ja naputteli laminaatit lattiaan , hioo ja maalaa, isänsä on hänelle vain laatoittanut ja sähkötyöt tehnyt ja kattopaneeleiden laittamisessa auttanut, tyttärellä kyllä työkalut käsissä pysyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 10:39

Joissain naisissa on aika paljon miestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 10:48

olisikohan ollut kymmentäkään likka kun vaihtoi miniin ajovalojen polttimot
(omatoimisesti ja ilman lupaa),

oppiihan ne ihan katselemalla kun iskä/äiskä tekee kaikenlaisia juttuja
_
aika käsittämätön tuo edellinen kommentti, ei tekninen näppäryys ja käden taidot ole mikään sukupuoliasia, vaatii vaan hoksottimia ja harjoitusta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 10:53

Reipas ja riuskaotteinen neitokainen lienee katoava luonnonvara. "Ylpeänä" saat katsella. Onnittelut vanhemmille!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 11:39

Tosi hieno asia..että on kiinostuta,tällaiseen asiaan..tosi hyödyllistä..ja arvokasta hommaa..
Kyllä näitä tyttöjä löytyy jotka on todella kiinostunnu..niinsanotusta poikien tekemisistä..
Minun tyttären tytär teki minulle kanssa niin ihanan naulakon..että ihmetytti..Koulussa halusi aikanaan puutyö käsitöihin ..ja oli luokkansa paras..että oppi jotakin....ei ole peukalo keskellä kämmentä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 13:29

Toimelias ja reipas tyttö sinulla on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 19:14

Hyvä tyttö! Omatoimisuus on parasta, mitä voi olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 09:49

Hieno asia.
Ehkä netistä oli tässäkin asiassa jotain hyötyä...
Oma tytär on vasta reilu 2v., häneltä en moista urotekoa vielä odota
(ei tosin ole mönkijääkään).
Rattikelkka rules ja ihmisvoimat - edessä tai takana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2010 - 16:03

Sinulla on toimelias ja osaava tytär. Tulee pärjäämään varmaankin hyvin, kun ei jää peukalo keskelle kämmentä jonkun asian korjaamisen suhteen.